خانهاخبار
چند صد دستگاه آیفون 10 از اپل به سرقت رفت!

چند صد دستگاه آیفون 10 از اپل به سرقت رفت!

شرکت اپل، که این روزها سخت مشغول ارسال جدیدترین پرچم‌دارش به بازار جهانی است، روز گذشته پس از بارگیری گوشی‎های آیفون 10 با حادثه‎ای عجیبی روبرو شد؛ حادثه‌ای نادر که هزینه‌ای گزاف روی دست اپل گذاشت.
۱۳۹۶/۸/۱۳
image

به گزارش وبسایت CNET، روز گذشته سه مرد تنومند که سوئیشرت‎های کلاه‌دار به تن داشتند، حوالی ظهر، تعدادی آیفون 10 به ارزش بیش از 370000 دلار را به سرقت بردند.

روز گذشته اپل 313 دستگاه آیفون 10 را برای تحویل به فروشگاه Stonestown در سن فرانسیسکو، بارگیری نمود. راننده پس از پارک خودرو در خارج از محوطه بارگیری، نزدیک به فروشگاه Stonestown، برای قفل کردن محوطه بارگیری از خودرو پیاده شد و در همین حین سارقان با ون سفید رنگ در کنار خودرو حامل گوشی‎ها توقف کرده و همه محموله را به ون خود منتقل نمودند و از محل حادثه گریختند.

خوشبختانه یکی از نگهبانان محوطه بارگیری، هنگام تخیلیه خودرو شرکت اپل، از سارقان عکس گرفته اما به گفته پلیس هنوز سرنخی از آن‎ها به دست نیامده است.

گفتنی است اپل این تعداد از گوشی‎های هوشمند را برای کاربرانی تهیه کرده بود که هفته گذشته در پیش‌فروش این مدل ثبت‎نام نموده‌اند. طبق اظهارات سخنگوی این شرکت، جای هیچ‎گونه نگرانی نیست و تمام 313 کاربری که این گوشی را از طریق فروشگاه Stonestown سفارش داده‎اند، ظرف یک روز آینده به گوشی هوشمندشان دست خواهند یافت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۸/۱۴
حتما میارند ایران بفروشند.

Sina

۱۳۹۶/۸/۱۴
اخی گناه داره اپل

ابراهیم

۱۳۹۶/۸/۱۳
من به اچ تی سی مشکوک هستم چون وضع درست درمونی نداره.سامسونگ که بیشتر این گوشی رو تولید کرده و وضعش کاملا مناسبه دلیلی نداره.کار خود اچ تی سیه

saeed666

۱۳۹۶/۸/۱۳
صد در صد کار این سامسونگ کپی کار هس مطمعنم

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۸/۱۳
عجب???