خانهاخبار
فصل دوم گرندتور از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد

فصل دوم گرندتور از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد

انتظارها به زودی به پایان خواهد رسید چراکه آمازون اعلام کرده که از تاریخ 8 دسامبر (17 آذر) فصل دوم را آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۶/۸/۱۳

آمازون اعلام کرده که فصل دوم گرندتور از 8 دسامبر بر روی سرویس آمازون پرایم قرار خواهد گرفت. فیلم برداری زنده در استودیو برای فصل جدید از هفته گذشته شروع شده که نخستین اپیزود از این فصل است که بر روی سرویس آمازون پرایم قابل تماشا خواهد بود.

image

 

image

از جمله اخبار و اتفاقات مهم این فصل به جز مدل موی جدید جیمز می، می‌توانیم به انتقال محل استودیو به منطقه کاست‌وود در 16 کیلومتری منزل جرمی کلارکسون اشاره کنیم. خانه کلارکسون در شهر آکسفوردشایر انگلستان قرار دارد و نزدیکی محل استودیو، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های آمازون شده چراکه خرید بلیط هواپیما برای مجریان دیگر اهمیتی ندارد. در عوض این پول می‌تواند در ارتقای کیفیت محتوا خرج شود.

image

سه گانه مجری‌های گرندتور یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، برای تهیه این فصل، به 5 قاره جهان در طی 100 روز سفر کرده‌اند و تریلر نتیجه این تلاش هم منتشر شده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

اندی ویلمن، تهیه کننده این برنامه پرهزینه و البته موفق می‌گوید:

واضح است که محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بخش گرندتور، مواجه شدن مجریان با موضوعات مختلف، حضور آنها در مناطق مختلف جهان و ماجراجویی‌های بزرگ آنها در جاده‌هاست و به همین دلیل، ما تمرکز بیشتری بر روی این بخش در فصل جدید داشته‌ایم. محل استودیو در یک مکان ثابت خواهد بود ولی در هر لحظه نشان می‌دهیم که مجریان ما چه اتفاقات هیجان انگیزی را برای بینندگان خواهند داشت و این بسیار خوب است!

image

مجریان باهوش گرندتور در طی ضبط این فصل با مشکلات عجیبی روبه‌رو شدند. جرمی کلارکسون به بیماری عفونی مبتلا شد و مدتی را به دلیل شدت بیماری در بیمارستان سپری کرد. همچنین ریچارد همون هنگام فیلم برداری یکی از قسمت‌ها با یک ریماک وان، ابرخودرو الکتریکی تصادف شدیدی کرد و راهی بیمارستان شد. این اتفاق در ارتفاعات سوئیس رخ داد اما پایان بدبیاری‌های هموند نبود چراکه در موزامبیک هم سوار بر یک موتورسیکلت تصادف کرد. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۸/۱۴
جرمی خیلی وقته ندیدمت :(((

حسین

۱۳۹۶/۸/۱۴
عالی این 3 نفر عشقن

Sia V Ash

۱۳۹۶/۸/۱۴
عالی عالی عالی
من دییووووونه این 3 نفرم
خدااااااااااااا

Tomcat

۱۳۹۶/۸/۱۳
عالی فقط همین.