خانهاخبار
تماشا کنید: آیفون 10 زیر تست ضربه با چکش و چاقو!

تماشا کنید: آیفون 10 زیر تست ضربه با چکش و چاقو!

همانطور که می‌دانید آیفون 10 به یک بدنه کاملا شیشه‌ای با فریم فلزی مجهز است و طبیعتا نسبت به گوشی‌های فلزی مقاومت کمتری نسبت به ضربه دارد. در ویدیوی این مطلب مقاومت آن را نسبت به ضربات چکش و چاقو مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۶/۸/۱۲

سرانجام بعد از یک انتظار طولانی از معرفی آیفون ۱۰، درهای اپل استورها به‌سوی خریداران این گوشی باز شد و افرادی که آن را پیش‌خرید کرده بودند آن را امروز، سوم نوامبر، درب منزل یا در فروشگاه‌ها دریافت کردند. افراد زیادی در سراسر دنیا طبق معمول جلوی در اپل استورها صف بسته بودند تا اولین خریداران آیفون ۱۰ در دنیا لقب بگیرند. هرچند که بسیاری از آنها تنها فروشنده آیفون هستند و بلافاصله بعد از تحویل آن را در سایت‌هایی مثل ebay با قیمت گزاف به‌فروش می‌گذارند.

هنوز ۲۴ ساعت از ورود رسمی آیفون ۱۰ به بازار نگذشته که تست‌های مختلف روی آن توسط یوتوبرها در حال انجام است. کانال مشهور techrax که معمولا خشن‌ترین تست‌ها را روی گوشی‌های مختلف انجام می‌دهد، در جدیدترین ویدیو گران‌قیمت‌ترین آیفون اپل را مورد آزمایش قرار داده است. تصور این بلاها روی یک آیفون ۱۰۰۰ دلاری دردناک و غیرقابل باور است اما دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست و مقاومت بالای شیشه پشتی آیفون ۱۰ شگفت‌انگیز است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حسین مفیدی

۱۳۹۶/۸/۱۴
قیمت و مقاومت بدنش مشابه پرایده

علی

۱۳۹۶/۸/۱۴
دلم خنک شد

بهراد

۱۳۹۶/۸/۱۳
دقیقا. هیچ آدمی اینجوری باچکش به جون گوشی نمی افته همینکه باضربات چاقو هیچیش نشد خیلیه

مهمان

۱۳۹۶/۸/۱۳
این گوشی هست نه جلیقه ضد گلوله!

محسن جعفری

۱۳۹۶/۸/۱۳
فکر کنم اینا گوشی مجانی میگیرن که همچین بلایی سرش در میارن وگرنه 1000دلار رو الکی داغون نمیکردن