خانهاخبار
اچ تی سی دو مدل از گوشی میان‌رده U11 Life را معرفی کرد

اچ تی سی دو مدل از گوشی میان‌رده U11 Life را معرفی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی U11 Life را به عنوان نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار 2017 خود معرفی کرده است که در دو مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو و اندروید نوقا عرضه خواهد شد؛ مدلی که تحت پروژه «اندروید وان» معرفی شده است، از آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۸/۱۱

شرکت اچ‌تی‌سی امروز طرفداران خود را غافل‌گیر کرده است؛ پس از رونمایی از گوشی پرچمدار HTC U11+، نوبت به یک میان‌رده با نام U11 Life رسیده است که در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. شرکت HTC، گوشی U11 Life را در دو مدل با پوسته‌ی سنس و نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌دهد؛ مدل مجهز به پوسته‌ی سنس، اندروید نوقا 7.1 را اجرا می‎کند و به دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت مجهز شده است. شرکت اچ‌تی‌سی، این مدل را در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود به‌روزرسانی اندروید اوریو در طی 30 روز برای گوشی جدید HTC منتشر شود.

image

نسخه دیگر از گوشی HTC U11 Life که سیستم‌عامل اندروید خالص را اجرا می‎کند، با اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد شد و به عنوان عضوی از پروژه «اندروید وان» گوگل به فروش می‌رسد. در سایر مشخصات‌فنی، هر دو مدل از گوشی HTC U11 Life مشابه هستند.

میان‌رده جدید تایوانی‌ها به نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است؛ پنل صفحه‌نمایش گوشی HTC U11 Life از نوع Super LCD است. شرکت اچ‌تی‌سی موفق شده است تا گواهی IP67 را برای میان‌رده جدید خود دریافت نماید؛ به همین جهت، U11 Life در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. اگر گوشی جدید HTC U11 Life را در عمق 1 متری آب بیاندازید، به مدت 30 دقیقه آسیب نخواهد دید.

image

چیپ‌ست اسنپدراگون 630 کوالکام با هشت هسته پردازشی Cortex A53 به گوشی جدید HTC U11 Life قدرت می‌دهد و شرکت سازنده، آن‌را در دو مدل با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه و چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد؛ مدل پایه با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه در ایالتن متحده به فروش می‎رسد. می‌توانید فضای ذخیره‌سازی‏ میان‎رده جدید اچ‌تی‎سی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید.

دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 و قابلیت فیلم‌برداری 4K از دیگر مشخصات گوشی جدید HTC U11 Life به شمار می‌رود. دوربین اصلی از فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش LED استفاده می‌کند. در جلوی گوشی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 قرار گرفته است که حداکثر می‌تواند با رزولوشن 1080p فیلم‌برداری نماید.

image

گوشی جدید HTC U11 Life از Cat.11 LTE به صورت جهانی پشتیبانی می‎کند که حداکثر سرعت 600 مگابیت بر ثانیه را برای دانلود و حداکثر سرعت 75 مگابیت بر ثانیه را برای آپلود فراهم می‌کند. در ایالات متحده، این مدل از Cate.9 پشتیبانی می‎‌کند که دستیابی به سرعت دانلود 450 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه را فراهم خواهد کرد.

HTC U11 Life در زمینه شارژدهی احتمالاً ناامیدتان خواهد کرد؛ این مدل به یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که می‌توانید آن‌را از طریق درگاه یواس‌بی تایپ سی شارژ کنید و پشتیبانی از بلوتوث 5.0، وای‌فای 802.11ac، NFC، GPS و GLONASS از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی به شمار می‌رود. گوشی جدید HTC U11 Life فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری است و برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون، باید هدست‌های سازگار با درگاه یواس‌بی تایپ سی را خریداری کنید یا هدست‌های گران‌قیمت‌تر‌ بی‌سیم را انتخاب نمایید.

image

برخلاف HTC U11 Plus که حاشیه‎های باریکی دارد، U11 Life به یک سنسور اثرانگشت در حاشیه پایین صفحه‌نمایش مجهز شده است و پنل پشتی آن از زبان طراحی Liquid Surface بهره می‎گیرد؛ گوشی در شرایط نوری مختلف، رنگ‌های متفاوتی دارد.

قابلیت Edge Sense که در میان خریداران گوشی HTC U11 محبوبیت زیادی دارد، در نسخه ارزان‌قیمت‌تر این مدل یعنی U11 Life نیز وجود دارد؛ می‌توانید لبه‌های گوشی را فشار دهید و بدین شکل، برنامه‌های مختلفی اجرا می‎شود. هدفون‌های HTC USonic نیز درون جعبه میان‌رده جدید شرکت اچ‌تی‌سی جای گرفته است. ابعاد گوشی U11 Life اچ‌تی‌سی، 149.09 در 72.9 در 8.1 میلی‎‌متر است و این مدل 142 گرم وزن دارد.

image

شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی U11 Life را با قیمت 349 دلار به بازار عرضه خواهد کرد. اپراتور T-Mobile گوشی جدید U11 Life را از تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) به فروش می‌رساند؛ عرضه این گوشی توسط وب‌سایت اچ‎تی‌سی از امروز آغاز می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

میثم

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
عرض سلام و خسته نباشید
یه سوال داشتم . شنیدم این مدل با رابط کاربری سنس فقط در امریکای شمالی و اندروید وان این مدل به ایران میاد و مدل سنس وارد ایران نمیشه.
میخواستم بدونم این صحت داره ؟؟

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۳
هنگ تی سیه دیگه

Mehdi

۱۳۹۶/۸/۱۲
بده نخر چرا خرابش میکنی
باز از سام بمب بهتره

راد

۱۳۹۶/۸/۱۲
کلا htc شده برندی که گوشی میان رده تولید میکنه و موفقه

pm_antutu

۱۳۹۶/۸/۱۲
اره طراحی جلوش خوب نیست
ولی عقب و مشخصاتش خوبه