خانهاخبار
انتشار تصویر زنده از اولین گوشی بدون حاشیه میزو

انتشار تصویر زنده از اولین گوشی بدون حاشیه میزو

به دنبال معرفی گوشی‌های بدون حاشیه متعدد در سال جاری، کمپانی میزو هم قصد دارد اولین گوشی بدون حاشیه‌اش را تا پیش از پایان 2017 معرفی کند. تصویر زنده این گوشی روز گذشته منتشر شد و از طراحی ظاهری یک میان رده خبر داد.
۱۳۹۶/۸/۱۱

همان‌طور که می‌دانید، طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه هم یکی از ترندهای محبوب سال 2017 به شمار می‌رود. بسیاری از سازندگان چینی مانند هوآوی تلاش کردند گوشی‌های مدرنی با چنین طراحی در سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار کنند اما میزو و وان پلاس هنوز اولین گوشی بدون حاشیه‌شان را معرفی نکرده‌اند. البته بازار شایعه‌ها درباره گوشی‌هایشان حسابی داغ است و گفته می‌شود که وان پلاس قصد دارد اولین گوشی بدون حاشیه و پرچم‌دارش را تا پیش از پایان سال 2017 (احتمالا تا اواخر ماه نوامبر) به نام OnePlus 5T و در قالب نسخه بهبود یافته‌ای از OnePlus 5 معرفی کند. از طرفی انتظار می‌رود کمپانی شیائومی هم در خلال روزهای آینده یک میان رده بدون حاشیه به نام Redmi 5 Plus را روانه بازار کند. روز گذشته تصویر زنده‌ای منسوب به یکی از گوشی‌های معرفی نشده از برند میزو در فضای وب منتشر شد و به احتمال معرفی یک گوشی بدون حاشیه توسط این سازنده چینی قوت بخشید.

image

همان‌طور که در تصویر شاهد هستیم، این گوشی مرموز میزو بسیار به گوشی Vivo X20 به نظر می‌رسد. نسبت تصویر در این گوشی هم احتمالا 18:9 خواهد بود اما نکته جالب اینجاست که نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی چندان زیاد دیده نمی‌شود. حاشیه‌های کناری صفحه باریک هستند اما می‌توانستند از این میزان هم باریک‌تر طراحی شوند. همچنین حسگرهای مجاورتی، دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه در حاشیه بالای صفحه تعبیه شده‌اند اما دکمه مالتی تسکینگ mBack علی‌رغم باریک نشدن حاشیه پایین حذف شده است. متاسفانه تصویری از پنل پشتی این گوشی مرموز منتشر نشده است اما حدس می‌زنیم حسگر اثرانگشت آن با توجه به حذف دکمه خانه به پشت گوشی منتقل شود.

هیچ اطلاعات و مشخصات فنی درباره این گوشی منتشر نشده اما فاش کننده آن مدعی شده است که از پردازنده مدیاتک قدرت می‌گیرد. از طرفی ظاهر آن هم از یک میان رده خبر می‌دهد. این فاش کننده همچنین اعلام کرده است که کمپانی میزو قصد دارد به زودی این گوشی تازه را در خلال رویدادی معرفی کند.

تصویری از یک گوشی معرفی نشده دیگر از کمپانی میزو موسوم به mblu ZERO با طراحی بدون حاشیه در ماه سپتامبر فاش شد اما این گوشی مشخصا از طراحی ظاهری متفاوتی بهره می‌برد. کمپانی میزو یک برند زیرمجموعه هم به نام Blue Charm تأسیس کرده است و آقای لی نان، مدیر ارشد این برند، در همان ماه سپتامبر و در خلال مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد دارند اولین گوشی بدون حاشیه‌شان را سال 2018 معرفی کنند. او همچنین گفت این گوشی 3000 یوان معادل 452 دلار قیمت گذاری می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)