خانهاخبار
اپل خطوط زائد روی صفحه‎ نمایش برخی نمونه‎های اپل واچ 3 را تایید کرد

اپل خطوط زائد روی صفحه‎ نمایش برخی نمونه‎های اپل واچ 3 را تایید کرد

هنوز زمان زیادی از عرضه سومین سری از ساعت‎های هوشمند اپل واچ در بازار تن‎پوش‌های دیجتیال نگذشته است که خبر می‎رسد برخی نمونه‎های این ساعت دچار نقص فنی شده‌‏اند و کاربرانشان را مجبور کرده‌‏اند تا دست به دامان نابغه‏‌ها در Genius Bar فروشگاه‏‌های اپل شوند!
۱۳۹۶/۸/۱۰

بر پایه بخشنامه‌ی داخلی شرکت اپل که خطاب به کارشناسان Genius Bar و نمایندگی‎های مجاز این شرکت منتشر شده است؛ برخی نمونه‎های اپل واچ 3 با مشکل نمایش خط‎خطی‎های زائد در اطراف صفحه‎ی ساعت دست‌وپنجه نرم می‎کنند. آنطور که از متن این بخشنامه بر می‎آید مشکل خط‌خطی‎های ناخواسته تاکنون تنها بر روی نمونه‌هایی از این ساعت هوشمند ظاهر شده است که قابلیت نصب سیم‎کارت ندارند و در اصطلاح خودمانی سیم‎کارت‎خور نیستند. احتمالا از آنجا که در ساخت مدل سیم‎کارت‌خور این ساعت هوشمند از صفحه‎نمایش متفاوتی استفاده شده است، این مدل‎های محبوب از گزند حمله خط‎های مزاحم بر روی صفحه‏ نمایش جان سالم به در برده باشند.

image

از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‎اند، پس از مراجعه به کارشناسان Genius Bar یا نمایندگی‎های مجاز درخواست می‎شود انگشتانش را چندین مرتبه بر روی صفحه نمایش بکشد تا با این حرکت، خط‌خطی‎ها در کناره‎های صفحه ظاهر شوند. اگر این ناز و نوازش‌ها جواب ندهد آن وقت است که پس از تمیز کردن صفحه نمایش از کاربر درخواست می‎شود تا مستقیما ساعت را در معرض هوای بازدم خود قرار دهد تا از این راه، ساعت در تماس با بخار هوا گرفتار رطوبت شود و بلکه از این راه خط‌های مزاحم در معرض دید قرار بگیرند. این تدابیر نشان می‎دهد احتمالا این اشکال فنی در نتیجه حبس رطوبت در زیر صفحه‏ی نمایش اپل واچ 3 به وجود آمده باشد. البته در بخشنامه اپل به این مسأله که ریشه‎ی اصلی این اشکال فنی را باید در کجا جست‏وجو کرد، هیچ اشاره‎ای نشده است.

خوشبختانه با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه اپل واچ 3 به بازار تن‎پوش‌های دیجتال نگذشته است، کاربران اروپایی و امریکایی این بخت را دارند تا با استفاده از خدمات گارانتی محصول خریداری شده و بدون پرداخت وجهی، ساعت هوشمندشان را برای تعمیر در اختیار کارشناسان فنی شرکت اپل قرار دهند.   

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۸/۱۱
من اپل واچ نسخه اولیه (همونی که سال ۲۰۱۴ معرفی شد ) دارم و از روز اول این مشکلو داشت و هنوزم داره و از بین نرفته و هیچ کاری نتونستم بکنم که درست بشه . خوشبحال کاربرای اروپایی و آمریکایی