خانهاخبار
ستاره ایران با مدل‌های جدید مرسدس بنز به نمایشگاه تهران می‌آید

ستاره ایران با مدل‌های جدید مرسدس بنز به نمایشگاه تهران می‌آید

جزئیات حضور شرکت ستاره ایران در دومین نمایشگاه خودرو تهران و تاریخچه بنز در ایران را در این مطلب ببینید.
۱۳۹۶/۸/۱۰

هر روز که به نمایشگاه خودرو تهران نزدیک می‌شویم خبرهای جدیدی از برگزاری مجلل و با کیفیت این نمایشگاه به دستمان می‌رسد. اما تا قبل از برگزاری نمایشگاه نمی‌توان تضمینی از رویدادی خارق‌العاده را داد، چرا ک خبرهای خوب قبل از برگزاری نمایشگاه سال گذشته هم وجود داشت اما پس از برگزاری مشکلاتی من جمله نبود برنامه مناسب برای هدایت بازدیدکنندگان و پارکینگ‌های نامناسب وجود داشت که در شأن نمایشگاه بین‌المللی در پایتخت نبود.

اینبار اما خبر از حضور اسطوره خودروسازی جهان در این نمایشگاه به گوش می‌رسد. شرکت ستاره ایران نماینده رسمی کمپانی بنز در کشور قرار است با مدل‌های جدید مرسدس بنز در کلاس‌های A و C بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو را سورپرایز کند.

image

مرسدس‌ بنز از دیرباز طرفداران زیادی در ایران داشته و یادآور خاطره‌های زیاد خوش و ناخوش است. یکی از این نمونه ها که شاید کمتر بخاطرها مانده باشد، یادآوری ورود حدود 1500 دستگاه بنز الگانس به کشور توسط فرمانده وقت نیروی انتظامی (آقای قالیباف) در سال های 83–84 است که نماد و مروج تجمل گرایی در کشور شد. شاید یادآوری اش کمی دشوار باشد، چرا که دیگر نام و نشانی از این خودروهای تشریفاتی در خیابان ها کمتر دیده می شود و شاید معلوم نشد که چه بر سر سرمایه های ملی در نیروی خدمتگزار پلیس آمد.

شرکت ستاره ایران فعالیت خود را در سال ۲۰۰۶ بعنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اتومبیل‌های سواری مرسدس بنز در ایران شروع کرد. در سال ۲۰۰۸، شرکت تاپ خودرو کلاس ایی با کد اتاق دبلیو ۲۱۱ مرسدس بنز را مونتاژ کرد. شرکت ستاره ایران نیز فروش و خدمات پس از فروش این اتومبیل ها را بر عهده داشت.

حضور شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری بنز در کشور و در دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران می تواند رنگ و بوی دیگری به این نمایشگاه داده و بی‌شک بازدیدکنندگان جدیدی از جمله طرفداران مرسدس بنز را راهی نمایشگه خواهد کرد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)