خانهاخبار
مشخصات‌ نهایی و قیمت گوشی HTC U11 Life فاش شد

مشخصات‌ نهایی و قیمت گوشی HTC U11 Life فاش شد

اپراتور T-Mobile گوشی جدید HTC U11 Life را در وب‌سایت خود لیست کرده است و اطلاعات به‌دست آمده، بخشی از مشخصات‌فنی این مدل را فاش می‌کند. جی‌اس‎ام را برای جزئیات بیشتر دنبال کنید.
۱۳۹۶/۸/۹
image

شرکت اچ‌تی‌سی روی توسعه مدل جدیدی از گوشی‌های سری U مشغول به کار بوده است و تصمیم دارد تا U11 Life را به عنوان یک گوشی میان‌رده عرضه نماید. به‌تازگی، این مدل میان‎رده در وب‌سایت اپراتور T-Mobile فاش شده است و اطلاعات به‌دست آمده، مشخصات نهایی گوشی HTC 11 Life را به نمایش می‌گذارد.

image

مانند آنچه که در گمانه‌زنی‌های گذشته خواندید، گوشی HTC U11 Life به نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با پنل IPS LCD مجهز شده است. U11 Life ویژگی‌های پرچمدار U11 Plus را به ارث نبرده است و حاشیه‌های زیاد در اطراف صفحه‎نمایش، بیشتر از همه در این گوشی میان‌رده جلب‎توجه می‌کند.

image

چیپ‌ست اسنپدراگون 630 کوالکام با هشت هسته پردازشی به مدل میان‌‏رده HTC U11 Life قدرت می‌دهد؛ در این تراشه از هشت هسته پردازشی Cortex A53 استفاده شده است که حداکثر روی فرکانس 2.2 گیگاهرتز عمل خواهند کرد. واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 508 نیز برای چیپ‌ست میان‎رده اسنپدراگون 630 کوالکام درنظر گرفته شده؛ این تراشه میان‌رده بر مبنای فرآیند پردازش 14 نانومتری طراحی شده است.

گوشی HTC U11 Life از سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‏کند و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز ذخیره‌سازی بخشی از محتوای مدنظر شما را روی گوشی جدید اچ‎تی‌سی امکان‌پذیر می‌کند. اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید، می‎توانید حافظه داخلی گوشی HTC U11 Life را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید.

image

گوشی جدید شرکت اچ‎تی‎سی به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ در پشت گوشی، فلاش LED تکی قرار دارد که به کاربران در عکاسی در محیط‌های کم‌نور کمک خواهد کرد. یک شاتر 16 مگاپیکسلی نیز در حاشیه‎های بالای نمایشگر قرار دارد که عکاسی سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک آن امکان‏پذیر خواهد بود.

گوشی جدید شرکت HTC به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است و از یک دکمه Home فیزکی به همراه دو دکمه‌ی لمسی بهره می‌گیرد؛ برای تشخیص احراز هویت خود، کافی است دکمه‌ی Home را لمس کنید زیرا سنسور اثرانگشت با این دکمه ادغام شده است.

قابلیت اج‌سنس که در گوشی HTC U11 ارائه شده بود و در واقع به شما اجازه می‌دهد با فشردن فریم گوشی، برخی از برنامه‌ها را اجرا کنید؛ در گوشی HTC U11 Life نیز وجود دارد. این مدل همچنین موفق به دریافت گواهی IP67 شده است که مقاومت آن‌را تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه در آب تضمین می‎دهد.

image

گوشی جدید شرکت اچ‌تی‎سی به یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و از سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‌کند؛ در حالی‌که نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید اوریو در اواخر تابستان برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده است. مشابه با گوشی‎های پیشین شرکت نویا، رابط‎کاربری Sense اچ‌تی‌سی روی گوشی جدید این شرکت یعنی U11 Life اجرا می‌شود.

image

در رابطه با گوشی جدید HTC U11 Life، به‎تازگی اعلام شده بود که این مدل 429 دلار قیمت دارد. علاوه‌بر قابلیت اج‌سنس، گوشی جدید U11 Life از دستیار صوتی Sense Companion و Alexa بهره می‌گیرد و حتی می‌توانید دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت را روی آن اجرا کنید. بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از 4G LTE از دیگر قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که شرکت اچ‌تی‌سی برای گوشی میان‎‌رده جدید خود درنظر گرفته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد سلطانی منش

۱۳۹۷/۳/۲۶
سلام
طراحی جلوی گوشی شبیه گوشی های دو سه سال پیشه ولی خدا رو شکر هم اندازه صفحه نمایش مناسبت (5/2 اینچ) هم پشت گوشی از شیشه به کار رفته در اچ تی سی u11 استفاده شده ، و هم از امکانات انقلابی پرچمدار اچ تی سی ( از جمله Edge sense و دستیار صوتی sense) استفاده شده .

منصور

۱۳۹۶/۸/۱۰
داداش مگه گوشی دکمه ای نوکیا میخوای بخری که میگی از 99 دلار گرونتر باشه ارزش خرید نداره

محمد

۱۳۹۶/۸/۹
اه چقدر زشته از گوشی های فیک چینی هم زشت تر ه

ابراهیم

۱۳۹۶/۸/۹
اگه 99 دلار باشه ارزش خرید داره در غیر اینصورت خیر

zack

۱۳۹۶/۸/۹
متاسفانه ظاهر زیبایی نداره،حاشیه هاش جدا از اندازشون،به بدترین شکل ممکن جای گرفتن
امروز یک شرکت بحرانی مثل اچ تی سی باید سعی کنه در رقابت با حریفان قدر،سنگ تموم بزاره و جدا از مشخصات فنی و نواوری و قیمت،به ظاهر گوشی هم توجه خاصی داشته باشه،اما در این گوشی اصلا چنین چیزی نمیبینم،به هرحال سود اصلی این کمپانی ها از پرچمدارهاشون به دست میاد و امیدوارم U11 + بهتر باشه