خانهاخبار
تماشا کنید: آنباکس و بررسی آیفون 10 از نگاه رسانه‌های معتبر بین‌المللی

تماشا کنید: آنباکس و بررسی آیفون 10 از نگاه رسانه‌های معتبر بین‌المللی

در فاصله سه روز مانده به سوم نوامبر، زمان ورود رسمی آیفون 10 به اپل استورها، این گوشی در اختیار یوتوبرها و رسانه‌های معتبر قرار گرفته و ویدیوهای آنباکس و بررسی آن منتشر شده است.
۱۳۹۶/۸/۹

در آخرین روز ماه اکتبر رسانه‌های معتبر فناوری و کانال‌های پرطرفدار یوتوب ویدیوی بررسی و آنباکس آیفون 10 را منتشر کرده‌اند. در ادامه ویدیوی بررسی سایت‌های theverge و engadget از این گوشی و همچنین ویدیوی آنباکس آیفون 10 را که توسط مارکز براونلی (MKBHD) تهیه شده مشاهده می‌کنید.

در فاصله سه روز مانده تا ورود آیفون 10 به اپل استورها، اپل پرچمدار جدیدش را در اختیار رسانه‌های معتبر جهانی قرار داده است. اگر پیگیر اخبار آیفون 10 در رسانه‌های انگلیسی زبان باشید احتمالا امروز بررسی این گوشی را در سایت‌های مختلف نظیر theverge و engadget دیده‌اید.

آیفون 10 رسما سوم نوامبر به دست کسانی که پیش‌خرید کرده‌اند می‌رسد و در ویترین اپل استورها در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. هرچند که در فاصله باقی مانده تعداد محدودی از این گوشی به بازارهای متفرقه راه پیدا کرده و سر از بازار ایران نیز درآورده است

هفته آینده می‌توانیم منتظر ویدیوهای تست گوشی در شرایط مختلف و سخت باشیم. فعلا ویدیوهایی که در زیر می‌بینید اولین بررسی‌های منتشر شده از iPhone X هستند.

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mahdi

۱۳۹۶/۸/۹
یک کلام فوق العاده .....

abbas.ipa

۱۳۹۶/۸/۹
اینطوری که پیداست فیس ایدیش بعضی وقتا تو فکر میره