خانهاخبار
عرضه گوشی +HTC U11 در رنگ‎های جدید و شفاف

عرضه گوشی +HTC U11 در رنگ‎های جدید و شفاف

چند روزی بیشتر تا رویداد دوم نوامبر شرکت HTC باقی نمانده است و هر چه به این رخداد هیجان‎انگیز نزدیک‎تر می‎شویم، پیش‎بینی‎های بیش‌تری در مورد اینکه مدل‎های جدید گوشی‎های HTC چه شکلی خواهند بود در فضای مجازی منتشر می‎شود، در آخرین اخبار منتشر شده، کاربران فضای مجازی به سراغ رنگ این مدل‎ها رفته‏‏‌اند و از انتخاب‎های موجود برای این نمونه‌ی جدید گفته‎اند.
۱۳۹۶/۸/۹

قرار است ماه آبان برای HTC ماه پر رونقی باشد و این شرکت در یازدهمین روز از این ماه پاییزی (2 نوامبر)، از مدل جدید گوشی +U11رونمایی کند. شایعاتی هم منتشر شدهاند مبنی بر اینکه تنها مهمان ضیافت پاییزه HTC، مدل +HTC U11 نیست و ممکن است بعد از برگزاری این رویداد، مدل دیگری که احتمالا U11 life نام دارد، در بازار گوشی‎های همراه زندگی دیجیتال خود را از سر بگیرد. از بخت بد واحد بازاریابی HTC، چند وقتی است تصاویر U11 life در فضای مجازی منتشر شده و حتی بنچ‎مارک‎هایی نیز از عملکرد سخت‏افزای این گوشی تازه به دوران رسیده، گزارش شده است. اما هنوز اطلاعات ذیقیمتی از +U11به سایت‌ها و شبکه‏های اجتماعی درز نکرده و اغلب ویژگی‎های این مدل جدید، چون رازی سر به مهر بر علاقه‎مندان و HTCبازان، پنهان مانده است. باز هم اگر بخواهیم دست به دامان شایعات شویم، باید به عرض برسانیم که این مدل «پلاس»نشان، در واقع نمونه‎ی ارتقا یافته‎ای از مدل U11 شرکت HTC است که این بار با وضوح تصویری چشم‌نوازتر و با نسبت 18:9، برای سایر رقیبان در بازار پر هیاهوی گوشی‎های هوشمند، شاخ و شانه می‌کشد.

image

با وجود اینکه یافتن اطلاعات بدردبخور از این گوشی در اینترنت، حکم کیمیا را دارد اما باز می‎شود حدس زد که +HTC U11  چه سر و شکلی خواهد داشت. به لطف توئیت حساب کاربری  @evleaks ما حتی می‎دانیم که چه رنگ‎های جدیدی به پالت رنگ این مدل تازه اضافه شده است و مشتریان HTC پسند، چقدر اتنخاب‎های جدیدی دارند. این توئیت که 30 اوت یا همان 8 آبان خودمان منتشر شده، از عرضه رنگ‏های سیاه، نقره‎ای و شفاف برای این گوشی جدید خبر می‎دهد. این توئیت مدعی است که +HTC U11 در رنگ‎های سیاه براق، نقره‎ای درخشان و شفافی که معلوم نیست چه رنگی دارد، به بازار عرضه خواهد شد. ما که تا همین امروز چنین رنگ‎هایی را از شرکت HTC ندیده‏ایم و امکان دارد این شرکت با عرضه رنگ شفاف برای +HTC U11  در رویداد ماه نوامبرش، در انتخاب رنگ‎های گوشی، سنت‎شکنی کرده باشد.

در این خبر یا پیش‎بینی! شفاف به معنی بدون رنگ نیست. شاید جالب باشد که اجازه داشته باشیم تا از پشت قاب دستگاه، اندرونش را نیز دید بزنیم، اما این هنرنمایی‎ها بیشتر در دهه‎ی 90 میلادی طرفدار داشت و الان چندین سالی است که از مد افتاده است. حدس ما این است که HTC برای این رنگ تازه از همان رنگ سفید یخی پشت شیشه استفاده می‎کند، البته با این تفاوت که «مه» ماتی نیز از رنگ طوسی بسیار روشن بر روی آن پاشیده شده است.

اگر شایعات را باور کنیم باید انتظار داشته باشیم تا مدل U11 life از پردازشگر اسنپ‌دراگون 630 یا 660 (با توجه به اینکه کدام شایعه را باور کنیم!)، بهره‎مند است و کاربر خوش‎اقبال این گوشی به 3 گیگابایت RAM برای پردازش هر چه سریع‏تر فرمان‎هایش دسترسی خواهد داشت. صفحه‎نمایش 5.2 اینچی این گوشی نیز با باتری روشن نگه داشته می‎شود که mAh 2600 توان مصرفی دارد.

در سوی دیگر صحنه پیش‌بینی می‎شود +U11 با همان ویژگی‎های U11 عرضه شود، تنها با این تفاوت که نسبت وضوح تصویر بر روی صفحه نمایش آن 18 به 9 خواهد بود. پس همانطور که پیش‌تر نیز در خبرها خواندیم، باید انتظار داشت حسگر انگشت بر روی این مدل به پشت گوشی نقل مکان کرده باشد.         

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۰
اگه سامی واسه طرفدارانش ارزش قائل نبود نوت 7 ها رو جمع نمیکرد که ضرر کنه اگه واسش مهم نبود اس8 رو واسه دارندگان نوت7 چهارصد دلار ارزونتر نمیداد.اگه مهم نبود ایران رو حساب نمیکرد مثل خیلی از برند ها.اره سامسونگ طراحیش اصالتشه بر خلاف هنگ تی سی که هر روز از یکی تقلید میکنه یه بار هنگی galaxy u ultra میزنه یه بار از هوای تقلید میکنه و این داستان ادامه داره

Arya

۱۳۹۶/۸/۱۰
به حرف گربه سیاه باران نمیاد. .
زنده باد htc

Arya

۱۳۹۶/۸/۱۰
بنجول اون سامهنگ انفجاریه که اوازه هنگ کردنش سراسرجهان وپرکرده....کسیه که هیچ ارزشی برای طرفداراش قایل نیست چندین ساله بلندگوی مونو میزنه...تصاویر تو گوشیاش مثل همون قناریات میشه....

آرمین

۱۳۹۶/۸/۹
جدای برند این حرف ها یعنی ما باید باور کنیم یکی مثل شما بدون هیچ سود و منفعتی زیر هر خبر و اتفاقی که اسمی از اچ تی سی توش هست دلسوزانه برای آگاهی ما کامنت میدین؟
واقعا به شکل خیلی خسته کننده و کلیشه ای تبدیل شده این رفتار و شک نکنید نه تنها بی تاثیر هست بلکه هدفتونم که تبلیغات برند مورد نظرتونه بی تاثیر خواهد بود.

سعید

۱۳۹۶/۸/۹
بنجول تی سی یا همون هنگ تی سی خودمون فکر کرده میشه گنجشک رو جای قناری رنگ کرد و به مردم قالب کرد.مطمئنا اینم یک بنجول دیگه مثل هنگی u11 ه که کسی نمیخره و رو دستشون باد میکنه.البته یک عده اندک مثل همین فن های سایت رو راحت میتونه گمراه کنه ولی بقیه نه