خانهاخبار
نوکیا 2 رسما معرفی شد؛ ارزان‌ترین گوشی اندرویدی نوکیا

نوکیا 2 رسما معرفی شد؛ ارزان‌ترین گوشی اندرویدی نوکیا

ارزان‌ترین گوشی اندرویدی نوکیا با نام Nokia 2 امروز رسما معرفی شد. این گوشی مشخصاتی پایین‌تر از گوشی‌های میان‌رده دارد و با باتری 4100 میلی‌آمپری عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۸/۹

همانطور که انتظار می‌رفت امروز یعنی ۳۱ اکتبر، HMD Globar رسما از نوکیا ۲ رونمایی کرد. این گوشی که با مشخصاتی پایین‌تر از گوشی‌های میان‌رده معرفی شده به ۱ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۲۱۲ مجهز است. 

image

صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات نوکیا ۲ هستند. اچ‌ام‌دی گلوبال این گوشی را به باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز کرده و ادعا می‌کند نوکیا ۲ می‌تواند با یک شارژ کامل ۲ روز کاربر را بدون نیاز به شارژ مجدد همراهی کند. که البته از روی مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان گفت ادعای دور از دسترسی هم نیست.

نوکیا ۲ با اندروید ۷ نوقا عرضه می‌شود و اچ‌ام‌دی قول آپدیت به اندروید اوریو را نیز داده است. این گوشی با قیمت ۹۹ یورو در سه رنگ مشکی، سفید و مسی از اواسط ماه نوامبر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. 

همچنین نوکیا ۲ به دستیار صوتی گوگل یعنی گوگل اسیستنت نیز مجهز شده و گفته می‌شود اولین گوشی در این رده قیمتی است که با دستیار هوشمند گوگل معرفی شده است. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسلم

۱۳۹۶/۸/۹
نوکیا باطریش عالیه مثل گوشی های ویندوز