خانهاخبار
احتمال عرضه وان‌پلاس 5T با نمایشگر امولد ساخت سامسونگ

احتمال عرضه وان‌پلاس 5T با نمایشگر امولد ساخت سامسونگ

اخیرا یکی از مسئولین وان‌پلاس دست به اقدام عجیبی زده و توییتی منتشر کرده که نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ نمایشگر بدون حاشیه وان‌پلاس جدید را تامین می‌کند.
۱۳۹۶/۸/۹

همان‌طور که می‌دانید، وان‌پلاس 5 ناموجود شده و شنیده‌ها حاکی از آن‌است که وان‌پلاس 5T بزودی رونمایی و عرضه می‌شود. مسئولین شرکت هم با انتشار توییت‌های مرموزی به ما بیش از پیش بر صحت این ماجرا اطمینان می‌دهند. 

علت این که ما این دستگاه را وان‌پلاس 5T می‌نامیم این‌است که سال گذشته، در همین روزها مدل وان‌پلاس 3 با مدل وان‌پلاس 3T جایگزین شد. 

اخیرا شاهد یک توییت جدید از Pete Lau مدیر عامل شرکت بودیم: «فناوری اولد به ما کمک می‌کند تا دستگاه باریک‌تری بسازیم که بتواند تجربه بهتری از کار با آن به شما القا کند. درحال حاضر سامسونگ بهترین کمپانی تولیدکننده این فناوری نمایشگرهاست». شاید شما هم فکر می‌کنید که این تعریف و تمجید ربطی به این موضوع ندارد که کمپانی تامین کننده نمایشگر پرچم‌دار جدید اهالی شنزن سامسونگ باشد، ولی اگر واقع‌نگر باشیم می‌یابیم فقط اگر شخصی قصد مشارکت با شخص دیگری در محصول جدیدش را داشته باشد به انتشار چنین توییتی دست می‌زند. 

البته این روزها بسیاری از مدعیان این عرصه تصمیم بر استفاده از فناوری اولد برای دستگاه‌هایشان گرفته‌اند و شاهد تعداد انبوهی گوشی با این فناوری هستیم، برای مثال آیفون 10 و گلکسی S8؛ پس دور از ذهن نیست که امسال شاهد وان‌پلاسی با نمایشگر کشیده امولد و نسبت ۱۸.۵:۹ باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۸/۹
اپتیک اولد در واقع همون سوپر امولد سامسونگ هست با تغییرات جزئی یعنی ساخت سامسونگ هست. 3t هم به همین شکل بود. انصافا پنل های خوبی هم هست و تنها پنلی هست که میتونه از نظر میزان روشنایی با s8 و note8 رقابت کنه

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۹
کار بسیار خوبی میکنه وان پلاس که از AMOLED استفاده میکنه نه به این علت که ساخت سامسونگ هست در واقع به این علت که این نوع صفحه نمایش باکیفیت ترین اما کم مصرف ترین هست در بین انواع دیگر صفحه نمایش های متفاوت و مشابه که در وان پلاس در راه استفاده میشه و در وان پلاس 5 استفاده شد، در واقع optic AMOLED مورد استفاده قرار گرفته در وان پلاس 5 همون Super AMOLED رتبه اول سامسونگ هست با ایجاد تغییراتی کوچک، هم اکنون بهینه ترین و در واقع صفحه نمایش رتبه اول رو در بین تمام انواع صفحه نمایش های متفاوت و مشابه با اون رو سامسونگ با Super AMOLED اختصاصی خودش ارائه کرده تا اکنون، جا داره در آخر بگم که در هر موردی همراه با مزایا معایبی هم هست و صفحه نمایش های خوب دیگری هم هستند با این حال که جای بهتر شدن و بی اشکال شدن دارن مانند POLED ال جی و...

سعید

۱۳۹۶/۸/۹
ژاپنیه

مجید

۱۳۹۶/۸/۹
میگم الان اوپتیک اولدهایی که روی وان پلاس 5 هستن ساخت کدوم کمپانیه؟!!