خانهاخبار
گوشی دیگری از اوپو در راه است: OPPO A73

گوشی دیگری از اوپو در راه است: OPPO A73

دو گوشی تازه اوپو روز گذشته در پایگاه TENAA چین دیده شدند. OPPO A73 احتمالا میان رده بعدی این سازنده چینی است که با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۸/۹
image

روز گذشته دو گوشی هوشمند از برند اوپو از TENAA، رگولاتوری چین، مجوز دریافت کردند. این دو گوشی OPPO R11s و OPPO A73 هستند و در این مطلب می‌خواهیم به مشخصات مدل دوم بپردازیم. این گوشی با توجه به مشخصات فنی و اختصاصی‌اش قطعا پایین رده‌تر از R11s به شمار می‌رود و ظاهرش هم کمی متفاوت‌تر طراحی می‌شود.

پیش از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که OPPO A73 هم احتمالا یک میان‌ رده بدون حاشیه به شمار می‌رود چراکه حاشیه‌های کنار و پایین صفحه نمایش آن به حداقل ممکن رسیده‌اند و تنها حاشیه بالای پنل نمایش آن به خاطر تعبیه برخی ویژگی‌ها در اندازه رایج طراحی شده است. البته این حاشیه‌ها در تصاویر منتشرشده توسط TENAA هم به راحتی قابل تشخیص نیستند اما ما موفق شدیم با توجه به یک تصویر ویرایش شده دیگر که می‌توانید آن را در آلبوم زیر مشاهده کنید، به این نتایج برسیم. این تصویر درواقع همان تصویری است که TENAA از پنل جلوی این گوشی منتشر کرده اما کمی ویرایش شده است تا مشخصاتش بهتر به نمایش گذاشته شوند. فریم OPPO A73 ظاهرا از جنس فلز ساخته شده است و حسگر اثرانگشت و همچنین دوربین اصلی با یک لنز در پنل پشتی‌اش تعبیه شده‌اند که یک فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. لوگوی برند OPPO زیر این ویژگی‌ها نقش بسته است و دکمه فیزکی قفل / پاور هم در کناره سمت راست فریم طراحی شده است. درگاه سیم‌کارت و دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا هم در کناره سمت چپ OPPO A73 دیده می‌شوند.

طبق فهرستی که TENAA از OPPO A73 منتشر کرده است، این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد. با توجه به این اطلاعات پیش‌بینی می‌شود این گوشی تازه از نسبت تصویر 18:9 بهره ببرد. گوشی مذکور همچنین به پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت پردازش حداکثر 2.5 گیگاهرتز مجهز می‌شود اما هنوز مدل دقیق آن را نمی‌دانیم. OPPO A73 همچنین به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت رم حافظه داخلی مجهز می‌شود که با کارت حافظه جانبی هم ارتقا می‌یابد. ظرفیت باتری غیرقابل تعویض آن معادل 3115 میلی آمپر ساعت گزارش شده اما هنوز نمی‌دانیم دوربین آن چند مگا پیکسلی است. این گوشی در ابعاد 156.5 × 76 × 7.5 میلی متر ساخته می‌شود و حدودا 152 گرم وزن دارد. سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و رابط کاربری اختصاصی اوپو به نام ColorOS به صورت پیش فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شوند و در رنگ‌های مشکی و طلایی معرفی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)