خانهاخبار
سامسونگ به دنبال اعمال تغییرات روی پشت بدنه Galaxy S9

سامسونگ به دنبال اعمال تغییرات روی پشت بدنه Galaxy S9

براساس یک گزارش جدید، بدنه پشتی گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به دلیل استفاده از دوربین دوگانه طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل یعنی Galaxy S8 خواهد داشت.
۱۳۹۶/۸/۸

شرکت سامسونگ درنظر دارد تا گوشی‌های پرچمدار 2018 خود را در دو مدل عرضه نماید؛ تا پیش از عرضه گلکسی S8 و S8 Plus، پرچمداران سامسونگ در دو مدل یعنی نسخه «فلت» و «اج» عرضه می‌شدند اما با حذف مدل بدون انحنا، سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S را در دو مدل با اندازه‌های متفاوت ارائه داد.

انتظار می‌رود روند مذکور در سال 2018 برای سری Galaxy S9 ادامه پیدا کند و به همین جهت، آخرین گمانه‌زنی‌ها نشان از این موضوع دارند که شرکت سامسونگ به دنبال عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus است که صفحه‌نمایش به‌کار گرفته شده در آن‌ها از نظر اندازه، با یک‌دیگر متفاوت خواهد بود.

image

براساس گزارش جدیدی که از چین منتشر شده است، پنل پشتی گوشی Galaxy S9 سامسونگ «تا حد زیادی تغییر خواهد کرد». آن‌طور که پیداست، احتمالاً سری Galaxy S9 با دوربین دوگانه عرضه خواهند شد که برای اولین‌بار در فبلت پرچمدار 2017 سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 به کار گرفته شده بود.

با توجه به انتقاداتی که نسبت به جای‌گیری حسگر اثرانگشت گوشی‌های پرچمدار Galaxy S8 و Galaxy Note 8 وارد می‌شود؛ احتمالاً سامسونگ حسگر اثرانگشت را در صورت استفاده از دوربین دوگانه، به زیر دوربین اصلی منتقل خواهد کرد. شرکت سامسونگ پیش‌تر در فبلت گلکسی نوت 8 تلاش کرد با گنجاندن فلاش LED دوگانه و حسگر ضربان قلب در میان دوربین اصلی و سنسور اثرانگشت، امکان تشخیص حسگر اثرانگشت را ساده‌تر نماید؛ با این‎حال، همچنان بسیاری نسبت به جای‎گیری نامناسب سنسور اثرانگشت در بالای بدنه پشتی انتقاد می‌کنند.

از آنجایی‌که حسگر اثرانگشت بیضی‌شکل گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 ممکن است طراحی پرچمدار جدید سامسونگ را تحت‌تأثیر قرار دهد؛ احتمالاً کره‌ای‌ها به دنبال حذف آن و استفاده از یک سنسور اثرانگشت مدور باشند. طراحی دایره‌ای شکل برای سنسورهای اثرانگشت موضوع چندان جدیدی نیست و شرکت‌های مختلف مانند هوآوی، شیائومی و ال‌جی از این طراحی برای سنسور اثرانگشت در پشت گوشی‌های خود استفاده می‎کنند.

image

شرکت سامسونگ احتمالاً از گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در اواخر سه ماهه اول 2018 رونمایی خواهد کرد؛ کره‌ای‌ها سال 2017 به بازه زمانی رایج برای معرفی پرچمداران خود پای‌بند نبودند و Galaxy S8 با تأخیر در اوایل بهار معرفی شد. با این‌حال، سامسونگ احتمالاً گوشی‌های پرچمدار 2018 خود را زودتر از موعد معرفی می‌کند و احتمالاً Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهند شد. انتظار می‌رود با رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در اواخر ماه فوریه، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تا ماه آوریل در بیشتر کشورها برای فروش عرضه شده‌ باشند.

براساس گمانه‌زنی‌های گذشته، شرکت سامسونگ به دنبال استفاده از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی برای گوشی‌های پرچمدار 2018 خود است و تصمیم دارد تا از حسگرهای سه‌بعدی در دوربین سلفی استفاده کند. همچنین اعلام شده است احتمالاً Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus اولین گوشی‌های هوشمندی محسوب خواهند شد که به چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز می‌شوند؛ با توجه به گمانه‏‌زنی‌ها، شرکت سامسونگ تولید چیپ‎ست پرچمدار جدید کوالکام را برعهده دارد و موجودی اولیه تراشه پرچمدار اسنپدراگون 845 به گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus اختصاص خواهد یافت که با این چیپ‌ست در ایالات متحده عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۰
تو برو هنگ تی سیu11 بخر که تو جیبت خرد بشه آسیب ببینی خخخ

ابراهیم

۱۳۹۶/۸/۹
انتظار داشتی واسه همچین نظر گرانبهایی لایک هم بخوری؟؟؟؟؟
خبر ضرر ال جی رو خوندی که سایت گذاشت به همراه منبع؟؟؟؟
تو هم اگه میخوای نظر بدی با منبع حرف بزن چون اینطوری بیشتر از همه خودت ضایع میشی و مسخره عام و خاص هستی
سامسونگ در قسمت فروش موبایل همیشه سوددهی داشته و اس8 هم جزو اوناست.ضرر تو کار سامسونگ نیست بفهم

s

۱۳۹۶/۸/۹
آخه واقعا کسی هم ازین آجر کشیده های سامهنگ هم میتونه دستش بگیره ؟!؟!! من موندم بیرون وقتی زنگ بخوره گوشیش چجوری روش میشه دربیاره گوشی رو صحبت کنه!!! دست دست فروش کنار خیابون هم نسخه فیکش که باهاش مو نمیزنه هست!!! بعد بری 4میلیون پول بدی هنگ نوت بگیری که فیکش بهتر از خودش عمل میکنه؟!!!
هنگسونگ بیچاره نمیدونه چی طراحی کنه که قبل معرفی رسمیش نسخه فیکش نیاد تو بازار !!!

الیاس

۱۳۹۶/۸/۹
موافقم

حمید

۱۳۹۶/۸/۸
آهای شما چند نفری که بدون کوچکترین فکری و متنو نخونده میاین فرتی دیسلایک تقلبی بذارین میخواین لینک ضرر سامهنگ و فروش کم اس 8 و اس 8 پلاسو براتون بذارم ضایع بشین