خانهاخبار
رونمایی از کانسپت تویوتا TJ Cruiser؛ نصف SUV، نصف ون

رونمایی از کانسپت تویوتا TJ Cruiser؛ نصف SUV، نصف ون

به تازگی تصاویر TJ Cruiser از نزدیک در نمایشگاه خودرو توکیو منتشر شده و در این مطلب به بررسی این خودرو جالب تویوتا می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۸/۷

اگر در گاراژ خانه‌تان فضای کافی برای داشتن یک ون و یک شاسی‌بلند را به صورت همزمان ندارید، تویوتا راه حل بامزه‌ای را برایتان دارد.

این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه خودرو توکیو از کانسپت خود به نام TJ Cruiser رونمایی کرد. نام این خودرو جعبه ای شکل از حروف اول دو کلمه “toolbox” و “joy” گرفته شده و “Cruiser” هم اصطلاحی است که سال‌ها با آن آشنا هستیم.

بیشتر بخوانید:
کانسپت جدید تویوتا، Tj Cruiser یا Fj Cruiser غمگین!

تویوتا از روکش خاصی برای کاپوت این خودرو استفاده کرده که آن را در برابر کثیفی و خراش در صورت برخورد اشیا سخت با آن مقاوم می‌سازد. بیشتر شبیه به ون است، ساختار مکعب‌شکل دارد و بر پایه پلتفورم TNGA ساخته شده است. این مکعب‌مستطیل چرخ‌دار را یک موتور ۲ لیتری هیبریدی جابجا می‌کند و سیستم انتقال قدرت آن، هم به صورت دیفرانسیل جلو و هم بصورت دو دیفرانسیل کار می‌کند.

image

خودرویی که در نمایشگاه قرار دارد سوار بر سیستم تعلیق تقریبا سفت و چرخ‌های ۲۰ اینچی با تایرهای بریجستون است. سوار شدن و پیاده شدن در این خودرو به لطف درهای کشویی بزرگ بسیار راحت است و همچنین ثابت می‌کند که بارزدن محموله‌های بزرگ نیز بسیار راحت خواهد بود. کاربردی ترین قابلیت این خودرو تا شدن صندلی‌های سرنشینان جلو و عقب این خودرو است که به شما اجازه می‌دهد محموله‌های بزرگ حتی به طول سه متر را در آن بچپانید. تویوتا همچنین برای کارایی بیشتر قلاب‌های مخصوصی را پشت صندلی‌های این خودرو قرار داده تا بتوانید وسایل بزرگ مثل دوچرخه، تخته موج سواری و ... را به صندلی محکم کنید.

TJ Cruiser یکی از خودروهایی است که تویوتا در نمایشگاه توکیو رونمایی کرده و مدل های دیگر GR HV اسپورت، کانسپت Crown و ... خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)