خانهاخبار
رسمی: زمان معرفی فبلت پرچمدار HTC U11 Plus اعلام شد

رسمی: زمان معرفی فبلت پرچمدار HTC U11 Plus اعلام شد

شرکت اچ‌تی‎سی اخیراً تصویری را در توییتر منتشر کرده است که تأیید می‌کند فبلت پرچمدار HTC U11 Plus در مراسم خبری این شرکت در 2 نوامبر معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، جی‌اس‌ام را دنبال کنید.
۱۳۹۶/۸/۷

شرکت اچ‌تی‌سی، تصویر جدیدی را در حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرده است که تأیید می‌کند پرچمدار جدید این شرکت یعنی HTC U11 Plus در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

با توجه به تیزر رسمی شرکت اچ‌تی‌سی، انتظار می‌رود نسخه جایگزین HTC U11 که در اوایل امسال معرفی شده بود؛ با مشخصات ارتقا یافته تا چند روز آینده به صورت رسمی معرفی شود. البته این تمام چیزی نیست که در رابطه با فبلت جدید HTC U11 Plus می‌دانیم.

image

شرکت اچ‌تی‌سی مدتی پیش با انتشار یک تیزر رسمی تأیید کرد که فبلت  HTC U11 Plus به یک دوربین اصلی مجهز خواهد بود؛ در طی چند ماه اخیر، بیشتر گوشی‌های پرچمدار با دوربین دوگانه معرفی شده‌اند. همچنین حسگر اثرانگشت فبلت HTC U11 Plus در پشت گوشی جای خواهد گرفت.

در تصویر جدیدی که توسط شرکت HTC منتشر شده است، پنل جلوی گوشی HTC U11 Plus مشاهده می‌شود. این فبلت رده‌بالا، کم‌حاشیه‌‏ترین پرچمدار امسال نخواهد بود؛ با این‎حال، به‌نظر می‌رسد طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد.

با اینکه تصویر منتشر شده از HTC U11 Plus لبه‌ی پایین گوشی را به طور کامل نشان نمی‌دهد؛ یکی از کاربران ادعا می‌کند که در لبه‌ی پایین فبلت جدید HTC، درگاه یواس‌بی Type-C جای گرفته است. با توجه به سابقه‌ای که از شرکت HTC سراغ داریم، بعید می‌دانیم HTC U11 Plus به جک 3.5 میلی‏متری هدفون مجهز شود.

براساس شایعاتی که تا به‌حال از HTC U11 Plus به‌دست آمده است، این مدل به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود. چیپ‌ست اسنپدراگون 835 همچنین به گوشی کوچک‌تر HTC U11 قدرت می‌دهد که در بهار از آن رونمایی شد. فبلت پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی به یک صفحه‌نمایش 6 اینچی کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 مجهز شده است که رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل (Quad HD+) دارد.

image

در رابطه با HTC U11 Plus، بد نیست اشاره کرد که این مدل مدتی پیش در آزمون گیک‌بنچ فاش شده بود؛ نتایج فاش شده مربوط به نسخه پایه این فبلت با چهار گیگابایت رم بود. با این‏حال، اعلام شده است که شرکت HTC درنظر دارد تا فبلت HTC U11 Plus را در دو مدل با چهار و شش گیگابایت حافظه رم عرضه نماید.

این مدل همچنین به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که انتظار داریم عملکرد خوبی در زمینه عکاسی داشته باشد؛ با این‌حال، باید دید فبلت HTC U11 Plus چه حرفی برای گفتن در مقایسه با Huawei Mate 10 Pro و Pixel 2 XL گوگل دارد زیرا دو مدل مذکور به عنوان بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی شناخته می‌شوند.

فبلت HTC U11 Plus که یک گوشی رده‌بالا خواهد بود، از یک باتری با ظرفیت 3930 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند؛ برای مقایسه، بد نیست اشاره کرد که گوشی پرچمدار HTC U11 با یک باتری  3000 میلی‌آمپر ساعت همراه شده بود. HTC U11 Plus از گواهی IP68 برخوردار است که مقاومت این مدل را تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در آب تضمین می‌دهد؛ گوشی پرچمدار HTC U11 که در اوایل سال معرفی شده بود، موفق به دریافت تأییدیه IP67 شده است و مقاومت کم‌تری نسبت به HTC U11 Plus خواهد داشت. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 با جدیدترین نسخه از رابط‌کاربری سنس اچ‌تی‌سی روی گوشی HTC U11 Plus نصب می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۹
بالاخره یکبار حرف حق زدی و با واقعیت روبرو شدی آفرین

Keyhan

۱۳۹۶/۸/۹
سلام دوستان من همونی هستم که میگفتم صفحه بی حاشیه مسخره و بی کاربرد و کاملا تبلیغاتیه و گذاشتن دکمه های زیر صفحه داخل صفحه بی عقلیه ولی حالا که اچ تی سی همون کارها رو داره انجام میده نظرم 180 درجه عوض شده و میگم صفحه بی حاشیه خوبه! خواهشا حلالم کنید گاهی وقتا خودم هم از شدت تعصب متوجه نمیشم چی میخوام! دیروز گفتم صفحه بی حاشیه تبلیغاتیه امروز اچ تی سی زد میگم خوبه! از اینکه میگم اندریود هم عذر میخوام! اون پایین هم با اسم جعلی کهکشان نظردادم که مجددا عذر خواهی میکنم منو ببخشید تعصبه دیگه!

سعید

۱۳۹۶/۸/۸
یادت رفت بگی ضخامت وحشتناک زیاد (۹.۱ میلیمتر)کیفیت ساخت داغون در واقع یک بنجول به تمام معنا.
بد ترین فبلت سال بدون کوچکترین شکی

Mab

۱۳۹۶/۸/۸
میگم تو همونی نبودی که گفتی طراحی بدون حاشیه خز شد

yashar2080

۱۳۹۶/۸/۸
الان طراحی شد بینظیر.... هیچ کمپانی به این زیبایی گوشی نداره
سیستم صوتی بینظیر
تکنولوژی های استفاده شده بینظیر
کیفیت ساخت بینظیر
عملکرد سخت افزاری بینظیر
......
یک گوشی تمام عیار......