خانهاخبار
مشخصات نهایی پرچمدار OnePlus 5T فاش شد

مشخصات نهایی پرچمدار OnePlus 5T فاش شد

به‌تازگی مشخصات نهایی گوشی پرچمدار OnePlus 5T فاش شده است که به عرضه این مدل با طراحی کشیده، چیپ‌ست اسنپدراگون 835 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی اشاره دارد. جی‌اس‌ام را برای جزئیات بیشتر، دنبال کنید.
۱۳۹۶/۸/۶

مدتی است که شایعات زیادی از گوشی پرچمدار جدید شرکت وان‎پلاس منتشر می‎شود. تا به‎حال، رندرهای زیادی از گوشی پرچمدار OnePlus 5T به‌دست آمده است و در جدیدترین شایعه فاش شده، مشخصات‌فنی این مدل در آزمون AnTuTu به نمایش گذاشته شده است.  

گوشی پرچمدار OnePlus 3 با شماره مدل A3000 عرضه شده است؛ نسخه دیگر آن یعنی OnePlus 3T از شماره مدل A3010 استفاده می‎کند و با توجه به فاش شده گوشی جدید وان‌پلاس با شماره مدل A5010، به‎نظر می‎رسد مشخصات فاش شده مربوط به گوشی OnePlus 5T باشد که قرار است به عنوان نسخه ارتقا یافته OnePlus 5 راهی بازار شود.

اطلاعات به‌دست آمده، کم و بیش گمانه‌زنی‌های پیشین را پیرامون پرچمدار OnePlus 5T تأیید می‌کند. براساس جزئیاتی که در آزمون AnTuTu فاش شده است، گوشی OnePlus 5T به صفحه‎نمایش 6 اینچی با رزولوشن Full HD + مجهز خواهد بود؛ باید توجه داشت که اندازه صفحه‌نمایش در آزمون AnTuTu به‌دست نیامده است و تنها اشاره شده که گوشی جدید وان‌پلاس با شماره مدل A5010 از صفحه‎نمایش با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل استفاده می‏‌کند. گوشی OnePlus 5T طراحی دارد؛ به همین جهت با یک نمایشگر با نسبت تصویر 2 به 1 همراه شده است.

image

چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی OnePlus 5T را تأمین می‏کند. هشت گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی، برای گوشی OnePlus 5T درنظر گرفته شده است. به احتمال زیاد، شرکت OnePlus نسخه‌ دیگری از گوشی OnePlus 5T را عرضه خواهد کرد که به شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد.

گوشی OnePlus 5T با سنسور 20 مگاپیکسلی در آزمون AnTuTu فاش شده است؛ احتمالاً سنسور 20 مگاپیکسلی اول، برای دوربین اصلی خواهد بود و سنسور 20 مگاپیکسلی دیگر برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است. در رابطه با دومین سنسور که در دوربین اصلی به کار گرفته می‎شود، جزئیات چندانی به‌دست نیامده است اما احتمالاً این سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

جزئیات فاش شده در آزمون AnTuTu، به عرضه پرچمدار OnePlus 5T با سیستم‎عامل اندروید اوریو 8.0 اشاره می‎کند و جدیدترین نسخه از رابط‎کاربری اختصاصی شرکت وان‌پلاس یعنی OxygenOS روی آن نصب خواهد بود.  

image

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی OnePlus 5T در دسترس نیست اما می‌دانیم که این مدل از نظر طراحی به گوشی‎های جدید شرکت اوپو شباهت دارد. به احتمال زیاد، گوشی OnePlus 5T با طراحی مشابه با OPPO F5 راهی بازار خواهد شد. برخلاف OnePlus 5 که از دکمه Home استفاده می‌کند، OnePlus 5T فاقد دکمه‌ی فیزیکی و لمسی در پایین صفحه‌نمایش است؛ شرکت وان‌پلاس از یک سنسور اثرانگشت گرد در پشت گوشی استفاده کرده است که می‌تواند هویت کاربران را احراز نماید.

تب حذف حاشیه‌های اضافی، بازار گوشی‌های هوشمند را به سمت طراحی تکراری سوق می‌دهد؛ OnePlus 5T نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود. براساس شنیده‌ها، شرکت وان‌پلاس تصمیم دارد تا در ماه نوامبر از جایگزین گوشی پرچمدار OnePlus 5 به صورت رسمی رونمایی کند؛ به همین جهت، این مدل در بازار دیگر عرضه نمی‌شود و موجودی آن به اتمام رسیده است. البته از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۶
بسیار ارزشمند و خوب و فکر میکنم بسیار توانمند و سریع
???