خانهاخبار
تماشا کنید: تصاویر کانسپت Galaxy S9 سامسونگ

تماشا کنید: تصاویر کانسپت Galaxy S9 سامسونگ

سامسونگ قصد دارد دوگانه تازه از سری Galaxy S را طبق روال معمول در اوایل سال 2018 معرفی کند. این گوشی‌ها Galaxy S9 و S9 Plus هستند و تصاویر کانسپت آن‌ها از طراحی مدرن و نوین خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۸/۶

چند تصویر رندر شده تازه منسوب به نسل بعدی گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ توسط دو طراح هندی در فضای وب منتشر شدند. این گوشی‌ها Galaxy S9 و S9 Plus هستند و احتمالا ماه‌ها با معرفی رسمی‌شان فاصله داریم. کمپانی سامسونگ معمولا پرچم‌داران سری S را اوایل سال معرفی می‌کند. به همین خاطر حدس می‌زنیم نسل تازه این سری هم در اولین ماه‌های سال 2018 رونمایی شوند. از آنجا که هنوز ماه‌ها با زمان موعود فاصله داریم، شایعه‌ها و خبرهای کمی درباره این دوگانه منتشر شده‌ است و ظاهرا این طراحان هندی هم تصاویر رندر شده پیش رو را با الهام از همین گزارش‌ها طراحی کرده‌اند. این تصاویر از سوی هیچ‌کدام از مقامات رسمی مورد تأیید قرار نگرفته‌اند و به همین خاطر ممکن است اصلا صحت نداشته باشند اما به‌قدری خلاقانه و زیبا طراحی شده‌اند که بررسی‌شان خالی از لطف نیست.

image

احتمال پیروی از ترند محبوب طراحی بدون حاشیه در نمای ظاهری دو گوشی Galaxy S9 و S9 Plus هم قطعی به نظر می‌رسد. علاوه بر این موضوع، چند روز پیش شایعه دیگری مبنی بر احتمال طراحی یک بخش کوچک حاشیه‌ای در قسمت پایین پنل نمایش برای تعبیه حسگر اثرانگشت منتشر شد. اگر خاطرتان باشد، کمپانی اسنشال هم در طراحی اولین پرچم‌دارش از همین ایده بهره برد و یک حاشیه کوچک برای حسگر سلفی در حاشیه بالا طراحی کرد. شایعه تعبیه حاشیه مخصوص برای حسگر اثرانگشت در دوگانه S9 در این تصاویر رندرشده به‌خوبی طراحی شده است و نمای احتمالی آن را به نمایش می‌گذارد. البته این طراحی هنوز در هیچ گوشی هوشمند دیگری دیده نشده است اما حدس می‌زنیم همین حاشیه کوچک هم باعث ابراز نارضایتی از سوی کاربران شود. از طرفی تصویر کنید حسگر اثرانگشت به پنل پشتی و در کنار لنز دوربین اصلی منتقل شود. احتمالا به خاطر دارید که این موضوع یکی از اصلی‌ترین انتقادات به طراحی Galaxy S8 به شمار می‌رفت. همچنین به نظر می‌رسد که جک هدفون در دوگانه S9 مانند Note 8 در لبه پایین سمت چپ قرار گیرد. در کناره سمت راست این گوشی شاهد یک دکمه فیزیکی هستیم و حدس می‌زنیم متعلق به بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ، باشد چراکه این سازنده معروف این طراحی را با گوشی Note 8 معرفی کرد و احتمالا قصد دارد آن را در ساخت محصولات آینده‌اش هم دنبال کند. در کناره دیگر این گوشی هم دکمه‌های فیزیکی دیگری دیده می‌شود که احتمالا دکمه پاور و تنظیم صدا هستند. در نمای پنل پشتی Galaxy S9 شاهد دوربین با لنز دوگانه و چینش افقی هستیم که فلش LED و همچنین حسگر ضربان قلب هم در کنار آن‌ها تعبیه شده‌اند. همه این ویژگی‌ها در کنار هم و در یک بخش یکپارچه طراحی شده‌اند و به نظر می‌رسد که تنها اندکی از سطح پنل پشتی بیرون آمده باشند. در نمای پنل جلو هم شاهد دوربین سلفی با دو حسگر هستیم که در کنار سایر حسگرها و بلندگوی مکالمه در حاشیه بالا تعبیه شده‌اند.

در آخر باید باز هم تکرار کنیم که تصاویر پیش رو درواقع رندر‌های تأیید نشده‌ای هستند که طراحانشان هم تابه‌حال در طراحی و توسعه هیچ محصولی با سامسونگ همکاری نکرده‌اند. به همین خاطر این تصاویر نمی‌توانند به‌خوبی نشان‌دهنده پرچم‌دارانی باشند که سامسونگ قصد دارد سال آینده معرفی کند. بااین‌حال انتشار این تصاویر همیشه فرصت خوبی برای تصور و تجسم احتمالات و شایعه‌هاست و تصویر مناسبی از گوشی‌های آینده ارائه می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

من هستم

۱۳۹۶/۸/۷
فرض آن طراحی که از سنسور اثر انگشت داریم هم یکی ۲سال دیگه انجام شد؛ بعدش هر چی گوشی بسازن میایید انتقاد می‌کنید که تکراری تکراری ....
بنظرم باید برای باتری بهتر کاری کنند..
برای نرخ ۱۲۰ فریم نمایشگر در حالت معمولی توی تمام رابط کاربری..

مانی

۱۳۹۶/۸/۷
بابا طرفدار بیمار هنگ تی سی چرا خوشحال شده خخخخ با اینکه این طرح تقلبی هست و سامسونگ هرگز صفحه بریده روی گوشی قرار نمیده اما به صراحت میگم از اون طرح های تقریبا نهایی یو هنگ پلاس با اون حاشیه های در حد honor 7x میان رده هواوی خیلی بهتره خخخخ هنگی تی سی بیچاره تکنولوژیش در حد تولید پایین رده های هواویه خخخخخخخ

مانی

۱۳۹۶/۸/۷
حرف خنده داری زدی! در حال حاضر اگه یه گوشی بی حاشیه ببینی به نظرت خاص میاد یا یک گوشی با حاشیه؟ به نظرت گوشی های بی حاشیه که از عمرشون به زور یکسال بگذره خز تره یا گوشی های حاشیه دار که بیش از 10 سال تولید شدن خزترن؟ شما حاضری 3 ملیون پول گوشی بدی که شبیه گوشی 30 هزار تومنی حاشیه داشته باشه یا یه گوشی بی حاشیه؟ اصلا چطوره یه سال گوشی مثلثی یا سال دیگه کروی و .. تولید کنن تا خز نشه!

Lipe

۱۳۹۶/۸/۷
اتفاقا این طرح خیلی از گوشیای داغونی که مثل نوکیا 1100 50 سال پیش بالا و پایین صفحش 1 کیلومتر فاصله داره بهتر و قشنگ تره هر چند بعضیا دوست دارن پیکان سوار بشن مث u11 و سونی xz1 با اون همه حاشیه بی ریخت!

رامتین

۱۳۹۶/۸/۶
خدایی دیگ فناوری یا مدل یا شکلی نمونده ک ! هر کی دستش میاد یه فول صفه داره میده مثه الجی Q6 ..
طرح اینم پشتش ک کپی نوت هشته .جلوشم ک حسگره زده تو ذوق . البته غیر از اونم خز شده دیگ مگر اینکه یه فناوری یا خلاقیت جهانی انجام شه !!