خانهاخبار
تصویر رندر شده Honor V10 از صفحه نمایش بدون حاشیه خبر می‌دهد

تصویر رندر شده Honor V10 از صفحه نمایش بدون حاشیه خبر می‌دهد

برند زیرمجموعه هوآوی قرار است یک گوشی تازه در 14ام آذر معرفی کند. هنوز نام این گوشی اعلام نشده است اما حدس می‌زنیم Honor V10 باشد. تصاویر مختلفی منسوب به آن منتشر شده است اما از ویژگی‌های متناقضی خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۸/۶

گوشی Honor V9 یکی از پرچم‌دارانی است که در سال جاری میلادی معرفی شد. این گوشی همچنین چند ماه بعد تغییر نام یافت و به اسم Honor 8 وارد سایر کشورها به‌جز چین شد. هفته گذشته شاهد لو رفتن پوستر دعوت‌نامه یک گوشی جدید از این برند بودیم که متاسفانه در آن به نام محصول اشاره نشده بود. Honor، برند زیرمجموعه هوآوی، قصد دارد از یک گوشی تازه در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) رسما پرده بردارد و برخی منابع پیش‌بینی کرده‌اند که این محصول Honor V10 خواهد بود.

image

تصویر زنده پنل جلوی یکی از گوشی‌های معرفی نشده هوآوی ماه گذشته در فضای وب منتشر شد. روی این پنل نوشته شده است V10 و اگر این تصویر صحت داشته باشد، گوشی مذکور هم احتمالا از ترند محبوب طراحی بدون حاشیه پیروی می‌کند و نسبت نمایش پنل آن احتمالا 18:9 خواهد بود. از طرفی حسگر اثرانگشت در اغلب گوشی‌های مدرن با نسبت تصویر 2:1 به خاطر باریک شدن حاشیه پایین به پنل پشتی منتقل می‌شود اما در این تصویر شاهد هستیم که V10 به دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت مجهز شده است. البته این احتمال با توجه به طراحی V9 اصلا توجیه‌پذیر نیست. V9، نسل قبلی سری V، علی‌رغم نسبت تصویر 16:9 به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده بود و انتظار می‌رود طراحی ظاهری و همچنین ویژگی‌های نسل تازه نسبت به آن بهبود یابند یا حداقل در همان سطح باقی بمانند. بدین ترتیب احتمال وجود دکمه فیزیکی خانه در پنل جلو و تعبیه حسگر اثرانگشت در V10 اصلا توجیه‌پذیر نیست.

image

پس از این تصویر زنده یک تصویر رندر شده دیگر منسوب به V10 در فضای وب منتشر شد و نمای روبروی آن را به نمایش گذاشت. در این تصویر شاهد هستیم که V10 از طراحی بدون حاشیه با نسبت نمایش 18:9 بهره می‌برد و دکمه فیزیکی خانه هم از طراحی آن حذف شده است. با توجه به تفاوت فاحش میان این دو تصویر هنوز نمی‌دانیم اطلاعات کدام یک صحت دارد.

image

اجازه دهید دوباره به پوستر دعوت‌نامه بازگردیم. همان‌طور که گفتیم، هوآوی دعوت‌نامه‌ای برای معرفی یک گوشی تازه در تاریخ 5 دسامبر ارسال کرده است. در این پوستر شاهد طرح کلی یک گوشی هوشمند هستیم که طراحی بدون حاشیه و نسبت نمایش 18:9 آن با توجه به حاشیه‌های باریکش قابل پیش‌بینی است. از طرفی هیچ نشانه‌ای مبنی بر تعبیه دکمه فیزیکی در پنل جلوی آن دیده نمی‌شود. همچنین مدیر عامل هوآوی در خلال برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 اعلام کرد که نسل بعدی پرچم‌داران Honor قرار است در اوایل سال 2018 با پشتیبانی از پردازنده‌ای با قابلیت هوش مصنوعی معرفی شود.

هنوز هیچ شایعه‌ای به اندازه خبر معرفی یک گوشی Honor تازه در 5 دسامبر قوت نیافته است. اگر تصویر زنده پنل جلو صحت داشته باشد، احتمالا تصویر رندر شده V10 قلابی است چراکه دکمه فیزیکی خانه در آن دیده نمی‌شود. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم شایعه‌های بعدی از چه ویژگی‌هایی خبر می‌دهند. آیا به نظر شما گوشی Honor V10 تا پایان سال 2017 معرفی می‌شود؟ آیا این گوشی به دکمه فیزیکی خانه در پنل جلو مجهز می‌شود؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۸/۶
با سلام بی تکلیفی شرکت honor را میرساند در حالیکه سامسونگ کم کم دگمه هوم را میخواهد از محصولاتش حذف کند شرکتهای چینی تازه می خواهند دگمه هوم را برگردانند به گوشیهای خودشان همچنان که هواوی هم اینکار را کرده است واقعا جای تاسف است شذکتهای چینی فقط دارند تبلیغ میکنند و کپی برداری میکنند و دیگر مردم رغبتی به گوشیهای انها ندارند چون خلاقیتشان از بین رفته است تشکر