خانهاخبار
پوستر معرفی OnePlus 5T لو رفت؛ 25 آبان منتظر باشید

پوستر معرفی OnePlus 5T لو رفت؛ 25 آبان منتظر باشید

در راستای انتشار خبرها و تصاویر متعدد از OnePlus 5T در خلال روزهای اخیر، تصویر دعوت‌نامه معرفی آن هم به بیرون درز کرد. این پوستر از معرفی پرچم‌دار تازه وان پلاس در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۸/۶

شایعه‌های متعددی درباره توقف تولید و فروش گوشی OnePlus 5 در فضای وب منتشر شده و احتمال معرفی OnePlus 5T را قوت بخشیده است. کمپانی وان پلاس هنوز هم رسما وجود OnePlus 5T را مورد تأیید قرار نداده اما نکته جالب اینجاست که روز گذشته تصویر پوستر رسمی مربوط به رویداد معرفی آن در فضای وب لو رفت. در این پوستر شاهد تصویر یک گوشی وان پلاس با شعار معروف Never Settle هستیم و زیر نام OnePlus 5T هم نوشته شده است «همان اندازه اما با صفحه نمایش بزرگ‌تر». در ادامه این نوشته به تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) برای معرفی و رسمی اشاره شده است. این تصویر با توجه به لوگوی روی آن ظاهرا اولین بار توسط خبرگزاری Gizchina منتشر شده و مشخصا از وب‌سایت فروشگاه آمازون استخراج شده است. با توجه به نوشته بالای این پوستر حدس می‌زنیم OnePlus 5T قرار است در همان منطقه‌ای که این پوستر به بیرون درز کرده است، منحصرا توسط آمازون ارائه شود.

image

در این پوستر همچنین شاهد هستیم که گوشی OnePlus 5T احتمالا بلافاصله بعد از معرفی و در همان ماه نوامبر وارد بازار می‌شود. علاوه بر این باید به تصویر رندر شده این گوشی اشاره کنیم که آن را در دو نمای روبرو و پشت به نمایش می‌گذارد. دیروز هم تصویر زنده‌ای از گوشی مذکور منتشر شد و از شباهت آن با گوشی OPPO R11s خبر داد. گوشی تازه اوپو قرار است 2 نوامبر (11 آبان) رسما معرفی شود. این تصاویر رندر شده بار دیگر بر شباهت آن با OnePlus 5T تأکید می‌کنند. گوشی تازه وان پلاس در این پوستر هم با صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین اصلی با لنز دوگانه به نمایش درآمده است.

انتظار می‌رود OnePlus 5T صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 و نسبت تصویر 18:9 داشته باشد. همچنین گفته شده است که این گوشی پرچم‌دار هم مانند OnePlus 5 از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد. شایعه‌ها حاکی از آن است که کمپانی وان پلاس قصد دارد گوشی تازه‌اش را در دو نسخه با مقدار رم 8 و 6 گیگابایت معرفی کند. نسخه 8 گیگابایتی آن به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و نسخه 6 گیگابایتی‌اش هم احتمالا 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. پیش‌ازاین پیش‌بینی می‌شد که دوربین دوگانه آن مانند نسل قبلی از دو لنز 16 و 20 مگا پیکسلی تشکیل شود اما بعد از انتشار چند نمونه تصویر منسوب به دوربین آن حدس می‌زنیم وان پلاس آن را کمی ارتقا دهد و احتمالا به دو لنز 20 مگا پیکسلی مجهز کند. همچنین ممکن است OnePlus 5T از حسگر سلفی 20 مگا پیکسلی هم بهره ببرد.

همان‌طور که گفتیم، کمپانی وان پلاس هنوز رسما وجود این گوشی تازه را تأیید نکرده و بدین ترتیب روز معرفی یا عرضه هم از سوی این سازنده اعلام نشده است. به همین خاطر انتشار این خبرها و تصاویر متعدد با فاصله زمانی بسیار کوتاه در حال حاضر همه را متعجب و کمی سردرگم کرده است. بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم این سازنده چینی در نظر دارد در خلال روزهای آتی چه واکنشی نشان دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)