خانهاخبار
مشخصات فنی مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ فاش شد

مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ با شماره مدل SM-A730F رویت شده است و مشخصات فاش شده، به احتمال عرضه این مدل با تراشه اگزینوس 7885 و شش گیگابایت حافظه رم اشاره می‌کند.
۱۳۹۶/۸/۵

یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A730F در دیتابیس آزمون گیک‌بنچ فاش شده ست و گفته می‌شود که مدل رویت شده، مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ است. نتایج به‌دست آمده، همچنین مشخصات سخت‎افزاری گوشی میان‌رده جدید سامسونگ را فاش می‎کند و به‌نظر می‌رسد که این مدل برای رقابت با گوشی‌های رده‌بالای بازار که در دسته‌‌ی گوشی‌‏های میان‎رده بازار قرار می‎گیرند، طراحی شده است.

مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ، جایگزین نسخه 2017 آن خواهد شد؛ با این تفاوت که از نظر طراحی، تغییرات قابل‌توجهی را به همراه دارند. آخرین گزارش‌ها حاکی از این موضوع است که مدل جدید گلکسی A7 از طراحی بدون حاشیه بهره می‎گیرد که در سال 2017 روی گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دیده‌‏ایم. مشخصات سخت‌افزاری مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ نیز نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا خواهد کرد.

image

اطلاعات به‎دست آمده از آزمون گیک‏بنچ، حاکی از این موضوع است که چیپ‎ست اگزینوس 7885 سامسونگ با هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.59 گیگاهرتز قدرت مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ را تأمین خواهد کرد.  چیپ‌ست اگزینوس 7885 سامسونگ از دو هسته Cortex A73 و شش هسته Cortex A53 بهره می‌گیرد و واحد پردازشگر گرافیکی Mali-G71 قدرت پردازشی این گوشی را در پردازش محتوای گرافیکی تأمین خواهد کرد.

براساس نتایج مدل 2018 گوشی گلکسی A7 سامسونگ در آزمون گیک‏‌بنچ، ممکن است تراشه اگزینوس 7885 عملکردی نزدیک به چیپ‌ست‌های میان‌رده جدید کوالکام داشته باشد. در آزمون گیک‌بنچ گوشی گلکسی A7 (مدل 2018) سامسونگ، به این موضوع اشاره شده است که میان‌رده جدید سامی از شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند؛ دو برابر حافظه رم مدل 2017 گوشی گلکسی A7.

در بررسی تک هسته پردازشی، مدل 2018 گوشی گلکسی A7 موفق به کسب 1490 امتیاز شده است و در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال، میان‌رده جدید سامسونگ امتیازی بهتر از 4172 به‌دست نیاورده است.

image

شرکت سامسونگ در سال گذشته، مدل 2017 گوشی‌های گلکسی A را با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو عرضه کرده بود؛ در حالی‌که چندین ماه از عرضه به‎روزرسانی اندروید نوقا گذشته بود. به‎نظر می‌رسد که در سال آینده، میان‌رده‌های جدید سامسونگ از سری گلکسی A همچنان با نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید عرضه خواهند شد؛  مدل 2018 گوشی گلکسی A7 با سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که در گذشته نیز در رابطه با احتمال عرضه این مدل با نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید چندین گزارش منتشر شده بود.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که بررسی مدل 2018 گلکسی A7 با اندروید نوقا 7.1.1، لزوماً به معنای ارائه این مدل با نسخه قدیمی‌تر سیستم‌عامل اندروید نیست. این احتمال نیز وجود دارد که تا زمان عرضه، شرکت سامسونگ اندروید اوریو را برای میان‌رده جدید خود آماده نماید.

براساس شایعات، مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A به نمایشگر Infinity Display مجهز خواهند شد. احتمال می‎رود این مدل با صفحه‌نمایش 6 اینچی کشیده با رزولوشن Full HD + راهی بازار شود. مدل جدید گلکسی A7 سامسونگ از دوربین اصلی تکی، دوربین سلفی دوگانه، سنسور اثرانگشت در پشت گوشی، درگاه یواس‎بی تایپ سی و گواهی IP68 بهره می‎برد. همچنین انتظار داریم که جنس پنل پشتی مانند نسل قبل، از شیشه باشد؛ این در حالی است که فریم فلزی، گوشی را جذاب‌تر جلوه خواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

Afshin

۱۳۹۷/۹/۳
منم همین مشکلو داشتم بعد فهمیدم که جهت شارژرو برعکس میزدم باید اونطرفش که صاف به سمت پشت گوشی بیافته

ali akbar

۱۳۹۷/۶/۱۴
دوستان من هم A7دارم همه چیزش عالیه،فقط یه سئوال مموری رو یه بار از روگوشی برداشتم الا دیگه مموری رو نمیخونه:میگه باید قالب بندی بشه ولی متاسفانه 20درصد بیشترقالب بندی نمیشه وکارت حافظه رو نمیخونه.ممنونم اگه راهنماییم کنین.

f

۱۳۹۷/۵/۱۵
سلام...برا منم همینجوری بود....وقتی میخای بزنی شارژ قاب گوشیتو در بیار من اینجوری خوب شد الان خداردشکر مشکلی نداره فقط شارژش زود کم میشه ولی درکل عاالیه خداییش

امیدرضا

۱۳۹۷/۳/۱۷
چرا از قیمتش چیزی نگفته

Amir

۱۳۹۷/۲/۱
سلام من دو ماه پیش a7 2017رو خریدم و خیلی خوبه ازش هم خیلی راضیم از هر لحاظ بهترینه به نظرم از ۲۰۱۸ هش این خوبه