خانهاخبار
نینتندو از Animal Crossing به عنوان جدیدترین عنوان موبایلی خود رونمایی کرد

نینتندو از Animal Crossing به عنوان جدیدترین عنوان موبایلی خود رونمایی کرد

شرکت بازی‌سازی ژاپنی نینتندو از عنوان بعدی خود با نام Animal Crossing: Pocket Camp رونمایی کرد. این بازی از اواخر نوامبر در دسترس کاربران خواهد بود.
۱۳۹۶/۸/۵

همانطور که پیش از این منتظر بیانیه جدید شرکت نینتندو در ماه اکتبر بودیم، بلاخره این شرکت از جدیدترین عنوان موبایلی خود رونمایی کرد. طبق اعلام این شرکت محصول بعدی‌ای که به سبد محصولات ژاپنی اضافه خواهد شد نسخه‌ای جدید از بازی محبوب Animal Crossing با نام Pocket Camp خواهد بود و کاربران می‌توانند از حداکثر یک ماه دیگر با استفاده از فروشگاه‌های اپ استور یا گوگل پلی استور آن را دانلود کنند.

image

ممکن است تا به حال به دلیل فاصله از سلیقه بازی‌های ایرانی سری‌بازی‌های Animal Crossing را بازی نکرده باشید، اما جالب است بدانید که این سری بازی‌ها برای اولین بار در کنسول محبوب نینتندو 64 و تقریبا ۱۵ سال پیش برای اولین بار عرضه شد.

شما می‌توانید در Animal Crossing: Pocket Camp یک کمپ محلی در کنار دوستانتان و حیوانات مورد علاقه‌شان بسازید. ظاهر و امکانات کمپ خود را با هر سلیقه‌ای که دوست دارید تزئین کنید و دکوراسیون و لوازم‌تان را باب میل‌تان بچینید. در همین حال و با رشد دوستی‌تان با حیوانات می‌توانید از آن‌ها دعوت کنید تا در کمپ شما اقامت داشته باشند. پس باید از ابتدا بازی و وسایل را جوری پیش ببرید که توانایی پذیرایی از تعداد زیادی از حیوانات را بدست بیاورید.

طبق اعلامیه نینتندو بازی Animal Crossing: Pocket Camp به صورت رایگان در دسترس کاربران خواهد بود، اما برای دسترسی به محتویات بیشتر مجبور به پرداخت درون برنامه‌ای می‌شوید، گرچه امیدواریم مانند سوپرماریو قسمت رایگان این بازی شامل تنها چند دقیقه ابتدایی نشود. همچنین لازم به ذکر است که برای انجام این بازی لازم است دستگاه شما به شکل مداوم به اینترنت متصل باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)