خانهاخبار
تصویر زنده OnePlus 5T از طراحی بدون حاشیه خبر می‌دهد

تصویر زنده OnePlus 5T از طراحی بدون حاشیه خبر می‌دهد

شایعه شده است که کمپانی چینی وان پلاس قصد دارد گوشی تازه‌ای معرفی کند. این گوشی احتمالا OnePlus 5T نام می‌گیرد. تصاویر رندر شده و خبرهای متفاوتی از این گوشی تابه‌حال منتشر شده است. امروز هم شاهد لو رفتن تصویر زنده آن بودیم.
۱۳۹۶/۸/۵

این روزها بازار شایعه‌ها درباره OnePlus 5T، گوشی تازه وان پلاس، حسابی داغ است. پس از انتشار تصاویر رندر شده، نمونه تصاویر منسوب به دوربین و همچنین نتایج بنچمارک‌های مختلف، حالا شاهد لو رفتن تصویر زنده تازه‌ای از این گوشی هستیم که کاملا شبیه به گوشی OPPO R11 به نظر می‌رسد. در توجیه این تشابه باید ابتدا بگوییم که وان پلاس و اوپو هر دو زیرمجموعه یک کمپانی به نام BBK Electronics هستند. از طرفی این تشابه قبلا هم با معرفی یک گوشی دیگر دیده شده بود. درواقع OnePlus 5 هم بسیار شبیه به OPPO R11 طراحی شده است. این دو برند چینی هم مانند بسیاری از سازندگان در تلاش هستند محصولات تازه‌شان را طبق سلیقه اغلب کاربران طراحی کنند و بدین ترتیب به سوی طراحی بدون حاشیه پیش می‌روند. اوپو و وان پلاس در همین راستا قصد دارند دو گوشی OPPO R11s و OnePlus 5T را به بازار معرفی کنند و وارد رقابت با سایر گوشی‌های بدون حاشیه شوند. احتمالا قرار است با مشاهده دو گوشی متفاوت از دو سازنده مختلف اما با طراحی مشابه باز هم متعجب شویم.

image

کمپانی اوپو قرار است گوشی R11s را رسما در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) معرفی کند. در شرایطی که تنها یک هفته به رونمایی رسمی از این محصول باقی مانده است، تصاویر رندر شده متعددی از آن در فضای وب منتشر شد و طراحی نهایی آن را به نمایش گذاشت. از طرف دیگر، تابه‌حال اطلاعات مختلفی ازجمله مشخصات فنی و همچنین تصاویر رندر شده متعدد از گوشی OnePlus 5T منتشر شده اما کمپانی وان پلاس هنوز وجودش را هم مورد تأیید قرار نداده است. بدین ترتیب همه خبرهایی که درباره این گوشی منتشر شده در حد شایعه و پیش‌بینی است. اگر این تصویر زنده صحت داشته باشد، احتمالا با یک گوشی هوشمند با طراحی ظاهری مدرن و صفحه نمایش بدون حاشیه با نسبت نمایش 18:9 روبرو خواهیم شد.

image

همان‌طور که گفتیم، دو گوشی OnePlus 5T و OPPO R11s احتمالا از طراحی ظاهری کاملا مشابهی بهره می‌برند اما قطعا در مشخصات فنی و داخلی متفاوت خواهند بود. انتظار می‌رود هر دو گوشی مذکور صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 داشته باشند. همین موضوع احتمال نسبت نمایش 18:9 یا همان 2:1 را تقویت می‌کند. گفته می‌شود که OnePlus 5T هم مانند OnePlus 5 از پردازنده پرچم‌دار کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد درحالی‌که OPPO R11s قرار است مانند نسخه قبلی یعنی OPPO R11 از پردازنده میان رده اما سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 660 بهره ببرد. انتظار می‌رود گوشی تازه وان پلاس در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی شود. این نسخه‌ها احتمالا به حافظه رم 6 و 8 گیگابایت مجهز می‌شوند و حافظه داخلی نسخه 8 گیگابایتی معادل 128 گیگابایت خواهد بود. شایعه‌های قبلی درباره دوربین آن معتقد بودند که OnePlus 5T به دوربین دوگانه با لنزهای 20 و 16 مگا پیکسلی مجهز می‌شود اما امروز تصاویر باکیفیتی منسوب به این دوربین در فضای وب منتشر شد. این تصاویر به‌قدری خوب هستند که از دوربین اصلی با دو لنز 20 مگا پیکسلی خبر می‌دهند. انتظار می‌رود وان پلاس برای حسگر سلفی این گوشی تازه هم یک لنز 20 مگا پیکسلی دیگر در نظر بگیرد.

image

همان‌طور که گفتیم، وان پلاس هنوز وجود گوشی OnePlus 5T را رسما تأیید نکرده است و همه این خبرها در حد شایعه منتشر شده‌اند. به همین خاطر ممکن است برخی از این پیش‌بینی‌ها در خلال روزهای آینده دستخوش تغییر شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)