خانهاخبار
انتشار نمونه تصاویر منسوب به دوربین OnePlus 5T

انتشار نمونه تصاویر منسوب به دوربین OnePlus 5T

وان پلاس احتمالا در آینده نزدیک گوشی تازه‌ای به نام OnePlus 5T را رسما معرفی می‌کند. این گوشی نسخه بهبودیافته‌ای از OnePlus 5 است که دوربین و طراحی ظاهری‌اش دستخوش تغییر شده است.
۱۳۹۶/۸/۴

پیت لو و کارل پی، بنیان‌گذاران کمپانی وان پلاس، روز گذشته تصاویر متعددی بدون اشاره به نام گوشی آن در حساب کاربری توییترشان منتشر کردند. پیت لو در متن همراه تصاویر نوشت « این تصاویر بسیار تأثیرگذار و باکیفیت هستند. حتما با دوربین فوق‌العاده‌ای ثبت شده‌اند». به همین خاطر اهالی رسانه پیش بینی می‌کنند که این تصاویر توسط دوربین اصلی گوشی OnePlus 5T گرفته شده باشد.

این گوشی در خلال روزهای گذشته در AnTuTu و سایر پایگاه‌های بنچمارک دیده شد. بر اساس فهرستی که این منابع معتبر از آن منتشر کرده‌اند، OnePlus 5T به دوربین اصلی با لنز دوگانه 20 مگا پیکسلی مجهز شده است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، وان پلاس دوربین این نسخه تازه را نسبت به لنزهای 16 و 20 مگا پیکسلی در OnePlus 5 ارتقا داده است.

image

نکته جالب درباره این گوشی تازه اینجاست که کمپانی سازنده آن هنوز ساخت نسخه تازه و جایگزین را برای OnePlus 5 رسما تأیید نکرده اما OnePlus 5T مدت‌هاست که در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته است و تقریبا هر روز شاهد انتشار گزارش‌های مختلفی درباره‌اش هستیم.

کارل پی در توییتش همراه نمونه تصاویر مذکور گفته است « عجب تصویر خوبی. حتما توسط یک دوربین عالی ثبت شده است».

موجودی گوشی OnePlus 5 در اوایل ماه اکتبر تقریبا در همه بازارها به‌جز هند و چین به اتمام رسید. برخی کارشناسان و کاربران می‌گویند این موضوع به خاطر مشکل کمپانی وان پلاس در تأمین گوشی موردنظر پیش آمده اما این سازنده هنوز درباره موضوع مذکور هیچ توضیحی ارائه نداده است.

image

اجازه دهید احتمالات را بررسی کنیم. اگر قرار باشد وان پلاس یک گوشی تازه معرفی کند، منطقی به نظر می‌رسد که فروش نسخه قبلی متوقف شود. این کمپانی سال گذشته هم فروش گوشی OnePlus 3 را پس از معرفی OnePlus 3T متوقف کرد؛ به همین خاطر پیش بینی می‌شود که همین روند با معرفی OnePlus 5T هم ادامه یابد.

البته دوربین اصلی تنها قابلیت بهبود یافته در OnePlus 5T نیست؛ بلکه این گوشی قرار است از صفحه نمایش بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9، اندروید 8.0 اوریو، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره ببرد. همچنین حسگر اثرانگشت آن هم به خاطر حاشیه‌های باریک صفحه نمایش به پنل پشتی منتقل می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۴
جانشین وان پلاس5 با هر نامی خیلی جذاب باید باشه و فکر میکنم بسیار بسیار بسیار عملکرد خوب و روان و سریعی باید داشته باشه، بسیار عملکرد درخشانی باید داشته باشه که بهرمندیش از RAM8 گیگابایتی و پرسرعت LPDDR4X و رابط کاربری بسیار روان و مشهورش تاثیرگذارترین علت در عملکرد خوبش هست، با این وضعیت باید بهش گفت یک تلفن همراه فوق قدرتمند مخصوص اجرای بی نقص بازیهای گرافیکی و ...
???