خانهاخبار
افزایش تولید پرچمدار میت 10 هوآوی به‌دلیل تقاضای زیاد

افزایش تولید پرچمدار میت 10 هوآوی به‌دلیل تقاضای زیاد

از آنجایی‌که تقاضا برای میت 10 بیشتر از حد انتظار شرکت سازنده بوده است، هوآوی درنظر دارد تا تولید فبلت پرچمدار خود را نزدیک به 10 درصد افزایش دهد. برای جزئیات بیشتر، جی‌اس‌ام را دنبال کنید.
۱۳۹۶/۸/۴

شرکت هوآوی از فبلت پرچمدار میت 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در آلمان رونمایی کرد؛ سری پرچمدار میت 10 در 20 اکتبر نیز در چین عرضه شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد تقاضای بالا برای میت 10 هوآوی باعث شده است تا شرکت سازنده برای تولید پرچمدار جدید خود با مشکل مواجه شود.

سری گوشی‎های میت 10 با قیمتی به مراتب کم‌تر در چین عرضه می‌شود؛ میت 10 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 3899 یوآن در چین به فروش می‎رسد و مدل مجهز به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، 4499 یوآن قیمت‌گذاری شده است.

image

براساس گزارش‌های منتشر شده، تقاضا برای پرچمدار جدید هوآوی بیش از انتظارات بوده است و به همین جهت، موجودی فبلت میت 10 در مدت کوتاهی به اتمام رسیده است. با این‌حال هوآوی تصمیم دارد به منظور ایجاد تناسب میان تقاضا و عرضه در بازار، تولید پرچمدار میت 10 را افزایش دهد. آن‎طور که پیداست، تولید میت 10 نزدیک به 10 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

طراحی منحصر به فرد و دوست‌داشتنی به همراه مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند از جمله تراشه Kirin 970 با بهره‌گیری از واحد پردازش عصبی (NPU) که پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی را میسر کرده است، بدون شک باعث می‌‏شود تا تقاضا برای میت 10 بالا باشد. ضمن اینکه میت 10 و میت 10 پرو، به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی به شمار می‌رود.

دریافت سفارش برای میت 10 در VMall از 17 اکتبر آغاز شده بود و نزدیک به 588 هزار نفر این مدل را پیش‎خرید کرده‎اند. البته از آنجایی‌که موجودی اولیه کم‌تر از تقاضای علاقه‎مندان بوده است، برخی نتوانسته‌اند خرید خود را ثبت کنند.

بروس لی، نائب رئیس بخش موبایل در واحد تجاری مصرفی هوآوی به‎تازگی در رابطه با تولید میت 10 اظهارنظر کرده است. در پست تازه منتشر شده توسط بروس لی، وی ادعا نموده است که میت 10 از فناوری‌های جدیدی بهره می‌گیرد؛ به همین جهت، فرآیند تولید آن به وقت بیشتری نیاز دارد. بنابر ادعای وی، هوآوی بیشتر از آنچه که انتظار داشت؛ با تقاضا برای فبلت پرچمدار میت 10 مواجه شده است.

باید اشاره کرد که میت 10 و میت 10 پرو، دیگر پرچمداران سری میت 10 تا تاریخ 15 نوامبر عرضه نخواهند شد؛ با این‌حال، ممکن است هوآوی در فروش این دو مدل نیز با مشکل مواجه شود.

میت 10 برخلاف میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین، فاقد طراحی کشیده است و همچنین، دکمه فیزیکی Home آن در جلوی گوشی قرار دارد. با وجود استفاده از دکمه فیزیکی Home برای میت 10، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در این فبلت رده‌بالا نزدیک به 81.79 درصد است؛ بیشتر از نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه آیفون 10 (iPhone X). میت 10 پرو از لابراتورهای DxOMark موفق به کسب امتیاز 97 شده است که فبلت پرچمدار هوآوی را به دومین گوشی قدرت‌مند در زمینه عکاسی مبدل می‌سازد؛ میت 10 پرو موفق شده است در زمینه عکاسی، امتیاز 100 از 100 را به‌دست آورد که یک امتیاز بالاتر از پرچمداران جدید گوگل یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال است. در زمینه فیلم‌برداری نیز میت 10 پرو موفق به کسب امتیاز 91 شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

پیام

۱۳۹۶/۸/۹
بله درست هست پشت این دو گوشی شبیه هم هست در طرح کلی و فقط جای دوربین ها فرق داره حتی خط های روی حاشیه گوشی هم شبیه هست.ولی گوشی بسیار خوبی هست و طبیعی هست که هوآوی الهام بگیره در طراحی چرا که سامسونگ تو بازار فعلی موبایل اول هست.دوستان من طرفداره هیچ برندی نیستم چون از اینکه یک برند بخرم خسته میشم و متنفرم تا الان هم همه برندها رو خریدم همه هم عالی بوده.سعی کنیم حرف حق رو بپزیریم.البته که نظرها متفاوت هست.

پویا

۱۳۹۶/۸/۷
هر چی دوتا گوشی رو با هم مقایسه کردم هیچ شباهتی بینشون ندیدم از نظر طراحی ..!!
از حرفتون معلومه که سخت طرفدار سامسونگ هستین و متعصب

tiam

۱۳۹۶/۸/۶
شما بین پشت گوشی میت10 با نوت۵ شباهتی نمیبینی؟البته که کار از شباهت هم گذشته و کپی پیست هست.عکس پشت نوت5 رو بیار با پشت این و پشت ال جی جی6 مقایسه کن اونوقت میفهمی.
در جواب شما که هوش مصنوعی رو گفتی تو همین سایت به سرچ بکن ببین تاریخ اخباری که درباره سرمایه گذاری سامسونگ روی هوش مصنوعی کی هست مال هوآوی کی هست خودت متوجه میشی.حتی تو گوگل هم میتونی سرچ کنی تا متوجه شی سامسونگ جزو اولین شرکتهایی هست که روی هوش مصنوعی به طور جدی کار کرد و بدین منظور بزرگترین شرکت های این حوضه رو خرید.تاریخ اخبار حتما دقت کن.و این هم بگم که یک مقدار بیشتر درباره بیکسبی سامسونگ مطالعه کن و بفهم که بر پایه هوش مصنوعی هست.از پیشتازان هوش مصنوعی هم سامسومگ و گوگل و اپل بودن با دستیارهای صوتیشون.این هم بدون که سامسونگ علاوه بر موبایل در لوازم خانگی و خانه هوشمندش هوش مصنوعی رو وارد کرده و آزمایشگاه هوش مصنوعیش هم در کانادا افتتاح شد.
در ضمن اینجا سایت تکنولوژی هست و هر شخصی میتونه آزادانه نظرش رو اعلام کنه پس با احترام با هم چت کنیم و به نظرات هم احترام بگذاریم.

omid

۱۳۹۶/۸/۶
خخخخخ تا بوده میگفتین این امتیازا راست هست و جی اس ام دروغ میگه حالا نظرتون عوض شد؟؟ بابا چقدر حسودی اخه!!!

عطا

۱۳۹۶/۸/۶
یا عرضه میت 10 و آیفون 10 سامسونگ فهمیده که چقدر نوت 8 از لحاظ تکنولوژی عقبه.
این هم یادت باشه که هوش مصنوعی رو اول هوآوی زد فردا نیا بگی سامسونگ قبلا زده بود.چون شما طرفداری سامسونگ تو این مورد مهارت خاصی دارید.