خانهاخبار
احتمال معرفی Nova 3 هوآوی با طراحی بدون حاشیه در ماه دسامبر

احتمال معرفی Nova 3 هوآوی با طراحی بدون حاشیه در ماه دسامبر

هوآوی ظاهرا قصد دارد به‌زودی یک عضو تازه از خانواده Nova معرفی کند. این گوشی میان رده احتمالا Nova 3 نام می‌گیرد و آذرماه رسما معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۸/۴

شایعه شده است که کمپانی هوآوی در حال طراحی و توسعه یک گوشی تازه با طراحی بدون حاشیه از سری Nova است. این سازنده چینی چندی پیش گوشی Nova 2i را رسما در کشور مالزی عرضه کرد. پیش بینی شده است که این گوشی تازه احتمالا Nova 3 نام می‌گیرد و از نظر طراحی ظاهری تا حدودی به Nova 2i شبیه است. نکته جالب درباره این گوشی اینجاست که هوآوی آن را تابه‌حال با اسمی مختلف در کشورهای متفاوت عرضه کرده است. گوشی مذکور چندی پیش به نام Maimang 6 در چین، Honor 9i در هند و Mate 10 Lite در بازارهای اروپایی معرفی شد.

image

اطلاعات لو رفته درباره آن نشان می‌دهد Nova 3 احتمالا صفحه نمایش 5.93 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 دارد. همان‌طور که گفتیم، این گوشی قرار است با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی شود؛ بدین ترتیب دیگر جای مناسبی برای دکمه فیزیکی خانه آن در پنل نمایش باقی نمی‌ماند و حسگر اثرانگشت هم به پنل پشتی منتقل می‌شود.

این گوشی تازه هم مانند Nova 2i به 4 دوربین مجهز می‌شود. دوربین اصلی آن احتمالا دو لنز 16 و 20 مگا پیکسلی دارد و حسگر سلفی‌اش هم 20 و 2 مگا پیکسلی طراحی می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود گوشی Nova 3 از پردازنده تازه Kirin 670 قدرت بگیرد. گزارش‌ها درباره این پردازنده تازه معتقدند Kirin 670 قرار است 6 هسته‌ای باشد و با تکنولوژی 12 نانومتری ساخته شود. گفته می‌شود دو هسته آن از نوع Moscow با قدرت فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته دیگرش Cortex A53 با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز هستند. همچنین پردازنده گرافیکی آن احتمالا Mali G72MP4 خواهد بود.

image

Honor، برند زیرمجموعه هوآوی، چندی پیش گوشی تازه‌ای را به نام Honor 7X رسما معرفی کرد. پیش از این گفته شده بود این گوشی قرار است از پردازنده Kirin 670 قدرت بگیرد اما به جای آن به Kirin 659 مجهز شد. انتظار می‌رود Nova 3 باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت داشته باشد و از تکنولوژی شارژ سریع با توان 18 وات پشتیبانی کند. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نسخه‌های احتمالی این گوشی در دسترس نیست اما ازآنجاکه Nova 3 یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، حدس می‌زنیم در دو نسخه با مقدار رم 3 و 4 گیگابایت و حافظ داخلی به ترتیب 32 و 64 گیگابایت معرفی شود.

گوشی Nova 2 با مبلغ پایه 2499 یوان معادل 375 دلار وارد بازار شد اما مدتی است که با افزایش قیمت گوشی مواجه شده‌ایم و به همین خاطر حدس می‌زنیم Nova 3 حدودا 2999 یوان معادل 450 دلار قیمت گذاری شود. این گوشی ممکن است 5 دسامبر (14 آذر) رسما معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۸/۴
با سلام هواوی گوشیهایی که شبیه به ایفون هست و تکراری میباشد تولید میکند و خلاقیت کپی برداری را انجام میدهد و معلوم نیست چه سیاستی را در بازار دنبال میکند........ تشکر

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۴
یک میانرده بسیار خوب دیگر از سوی Huawei در راه هست
???