خانهاخبار
اواخبر نوامبر منتظر معرفی OnePlus 5T باشید

اواخبر نوامبر منتظر معرفی OnePlus 5T باشید

مدتیست که گوشی تازه وان پلاس در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته. این گوشی OnePlus 5T نام دارد و قرار است طراحی ظاهری آن نسبت به نسل قبلی بهبود یابد. گوشی مذکور احتمالا اواخر ماه نوامبر معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۸/۴

ایوان بلاس، فاش کننده معروف و قابل اعتماد، هفته گذشته با اشاره به دو منبع آگاه دیگر مدعی شد کمپانی وان پلاس قرار است تازه‌ترین گوشی‌اش را اواخر ماه نوامبر رسما معرفی کند. البته بلاس مشخصا از OnePlus 5T  نام نبرد و تنها به صفحه نمایش بدون حاشیه آن با نسبت تصویر 18:9 اشاره کرد. همه شایعه‌های تازه درباره گوشی تازه وان پلاس به طراحی بدون حاشیه و نسبت تصویر نوینش اشاره دارند و از آن به عنوان OnePlus 5T یاد می‌کنند. این شایعه‌ها مدعی هستند که کمپانی چینی مذکور پس از معرفی OnePlus در ماه ژوئن حالا تصمیم دارد یک نسخه تازه و بهبود یافته از آن معرفی کند که اتفاقا از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می‌برد. ایوان بلاس به نقل از یک منبع موثق گفته این گوشی اندرویدی تازه قرار است بعد از 20 نوامبر (29 آبان) رونمایی شود. کمپانی وان پلاس معمولا رویدادهای مهمش را در روزهای آخر هفته برگزار نمی‌کند و اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشند، گوشی OnePlus 5T احتمالا در بازه زمانی بین 23 تا 27 نوامبر (2 تا 6 آذر) رونمایی خواهد شد.

image

انتظار می‌رود کمپانی وان پلاس در طراحی و ساخت این گوشی تازه از ترندهای محبوب و تازه سال 2017 پیروی کند. حالا بسیاری از سازندگان تلاش می‌کنند گوشی‌های بدون حاشیه معرفی کنند چراکه سلیقه کاربران هم به همین سو می‌رود. اگر اغلب شایعه‌ها درباره OnePlus 5T صحت داشته باشند، احتمالا با یک فبلت بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 مواجه خواهیم شد که طول تصویرش کشیده‌تر از OnePlus 5 خواهد بود. البته ظاهرا این ویژگی تنها موردی است که در صفحه نمایش آن ارتقا می‌یابد چراکه گفته می‌شود OnePlus 5T هم قرار است صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 داشته باشد. کارشناسان حوزه موبایل قبلا مدعی شده‌اند که کمپانی وان پلاس احتمالا اولین گوشی هوشمند با پنل نمایش کواد اچ دی را در سال 2018 معرفی می‌کند و این گوشی احتمالا OnePlus 6 نام می‌گیرد. بدین ترتیب احتمال مجهز شدن OnePlus 5T به پنل نمایشی مشابه با آنچه در OnePlus 5 دیدیم، قوت می‌یابد.

این نسخه تازه احتمالا از نظر مشخصات فنی و داخلی مانند OnePlus 5 خواهد بود. کوالکام اسنپ‌دراگون 835 در حال حاضر توانمندترین پردازنده پرچم‌دار به شمار می‌رود که اغلب گوشی‌های سطح بالا هم از آن بهره می‌برند. OnePlus 5 هم به SD835 مجهز شده و همین پردازنده قرار است در OnePLus 5T تعبیه شود. انتظار می‌رود این گوشی تازه هم مانند نسل قبلی در دو نسخه با مقدار رم 6 و 8 گیگابایت رم معرفی شود. حافظه داخلی این نسخه‌ها هم احتمالا به ترتیب معادل 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشند و وان پلاس واقعا بخواهد محصول تازه‌اش را تا اواخر نوامبر معرفی کند، در روزهای آینده شاهد انتشار دعوت‌نامه‌های رسمی رویدادش خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)