خانهاخبار
انتشار نسخه بتای اندروید 8.0 اوریو برای نوکیا 8

انتشار نسخه بتای اندروید 8.0 اوریو برای نوکیا 8

نوکیا 8 در حال حاضر پرچم‌دار تازه این برند در سال 2017 به شمار می‌رود که به‌صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا نسخه 7.1.1 مجهز شده است. پیش نمایش بتا اندروید 8.0 اوریو امروز برای این گوشی رسما منتشر شد.
۱۳۹۶/۸/۴

کمپانی HMD Global برنامه پیش‌نمایش اندروید 8.0 اوریو را رسما برای نوکیا 8، پرچم‌دار تازه نوکیا، منتشر کرد. این نسخه بتا در دسترس همه دارندگان نوکیا 8 قرار گرفته و کافیست یک پرسشنامه کوتاه را پیش از دریافت آن تکمیل کنند. این روند به منظور تأیید دستگاه مورد نظر و بررسی شناسه IMEI آن انجام می‌شود. سازنده پس از بررسی و تأیید گوشی فایل به‌روزرسانی اندروید اوریو بتا را توسط شبکه‌های ارتباطی و اپراتور ارسال می‌کند. برخی دارندگان نوکیا 8 در توییتر گزارش کردند که موفق شدند فایل به‌روزرسانی مذکور را تنها چند دقیقه پس از تأیید گوشی دریافت کنند اما مقامات HMD Global می‌گویند فاصله زمانی میان تأیید و ارسال ممکن است تا 12 ساعت طول بکشد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است همه دارندگان نوکیا 8 که فایل بتای اندروید 8.0 اوریو را دریافت و نصب کرده‌اند قادر هستند در هر زمان که مایل بودند دوباره به نسخه 7.1.1 نوقا بازگردند.

image

همان‌طور که میدانید، اندروید نوقا 7.1.1 مدت‌هاست که روی دستگاه‌های متعددی نصب شده و تجربه کاربری مناسبی ارائه می‌دهد. از طرفی نسخه بتای اندروید 8.0 یک سفت افزار ناپایدار به شمار می‌رود و احتمالا باگ‌های متعددی خواهد داشت. البته هنوز هیچ شکایتی دراین‌باره از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فروم کمپانی HMD مشاهده نشده است. این نسخه به‌روزرسانی هم مانند سایر بتاهای اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض به اپلیکیشنی مجهز شده است که امکان ارسال بازخورد به HMD یا راهنمایی کاربر به فروم‌های نوکیا و صحبت درباره نرم‌افزارها را میسر می‌کند.

جانهو سرویکاس، مدیر ارشد محصول HMD، امروز رسما در توییتر خبر انتشار نسخه بتای اندروید 8.0 اوریو را برای نوکیا 8 تأیید کرد. او در ادامه اعلام کرد این برنامه پیش نمایش برای هر سه گوشی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 هم مانند نوکیا 8 اجرا خواهد شد اما به زمان مشخصی برای انتشار و ترتیب آن اشاره نکرد. در بیانیه آقای سرویکاس به نوکیا 7، تازه‌ترین محصول نوکیا، اشاره نشده اما این سازنده فنلاندی قبلا تأیید کرده بود که همه گوشی‌های هوشمندش که سال 2017 معرفی می‌شوند، به اندروید 8.0 اوریو هم به‌روزرسانی خواهند شد. از طرفی نوکیا 7 فعلا فقط در کشور چین عرضه شده و نوکیا هم احتمالا به همین خاطر به آن اشاره نکرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)