خانهاخبار
پوستر لو رفته وان‌پلاس 5T با نمای روبرویی از دستگاه

پوستر لو رفته وان‌پلاس 5T با نمای روبرویی از دستگاه

بزودی اهالی شنزن چین پرچم‌دار جدیدشان را راهی رقابت با دیگر پرچم‌داران می‌کنند و اخیرا پوستری مشاهده شده که پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۸/۳

همان‌طور که می‌دانید، اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس که احتمالا 5T نام خواهد گرفت، بزودی رونمایی می‌شود. در حال حاضر وان‌پلاس هیچ کدام از مشخصات نسل جدید موبایل‌هایش را رسما تایید نکرده‌ است، ولی تصویر قابل اعتمادی در دست داریم که در ادامه آن را خواهیم‌ دید. 

در واقع تصویری که از آن حرف می‌زنیم یک پوستر است که در آن وان‌پلاس 5T قابل رویت است. این را منابع معتبری تایید کرده‌اند. متاسفانه تصویر نمایانگر تمامی زاویه‌ها نیست و کمی تاریک‌ است، ولی چیزی که قابل درک است که 5T حاشیه‌های باریکی دارد و احتمالا در جلو سنسور اثر انگشت وجود ندارد زیرا دکمه هوم دیده نمی‌شود. 

image

به علاوه، مثل وان‌پلاس 5 (که دیگر برای خرید موجود نیست) مدل 5T هم‌ احتمالا شباهت‌هایی به پرچمداران Oppo و Vivo دارد؛ زیرا تمامی این برند‌ها زیر مجموعه یک کمپانی‌اند. 

شایعه‌ها حاکی از آن هستند که 5T دارای یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن 1080x2160 است که نسبت ۱۸:۹ دارد و ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده شده. اگر وان‌پلاس مانند سال قبل عمل کند، باید محصول جدیدش را در ماه‌ نوامبر رونمایی و عرضه کند. سال قبل مدل 3T به این صورت معرفی و عرضه شد. 

اگر به تصویر دقت کنید، اطلاعاتی هم مانند مکان دکمه‌های تنظیم صدا پیدا خواهید کرد ولی همان‌طور که گفته‌ شد تصویر خیلی با جزییات نیست. 

در آخر، باید بگوییم که ممکن‌ است نام این دستگاه وان‌پلاس 5T نباشد و پرچم‌دار آینده وان‌پلاس، وان‌پلاس 6 نام گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۸/۴
???

ali

۱۳۹۶/۸/۳
دیگه قدیمی شده اینکه بگید لو رفته لو داده اند

Samuel1987

۱۳۹۶/۸/۳
زیبا و قدرتمندی دیگر از سوی وان پلاس، تفاوتی نداره چه نامی خواهد داشت مهم اینه که فکر میکنم این وان پلاس در راه یک تلفن همراه بسیار نازنین و کارآمد و مدل بروز رسانی شده وان پلاس 5 هست که طبیعتن امیدوارم معایب کوچک وان پلاس 5 رفع بشه در اون
??????