خانهاخبار
زمان انتشار اندروید اوریو برای گوشی‎های هوشمند سامسونگ

زمان انتشار اندروید اوریو برای گوشی‎های هوشمند سامسونگ

شعبه سامسونگ در ترکیه، به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی‌های این شرکت در اوایل سال 2018 به اندروید اوریو 8.0 به‌روزرسانی خواهند شد. برای جزئیات بیشتر با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۸/۳

شرکت سامسونگ توسعه به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 را برای گوشی‌های هوشمند خود آغاز کرده است و این آپدیت را در اوایل سال آینده برای گوشی‌های هوشمندش منتشر می‌کند. این اطلاعات براساس گزارش پورتال سامسونگ در ترکیه، Güncel Miyiz، به‌‌دست آمده است که زمان احتمالی انتشار آپدیت اندروید اوریو 8.0 را برای گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ مشخص می‌کند.

در حال‌حاضر، اطلاعات دقیق‌تری از به‌روزرسانی اندروید 8.0 برای محصولات سامسونگ به‎دست نیامده است و حتی نمی‌دانیم که در کدام‌یک از ماه‌های میلادی، آپدیت اندروید اوریو 8.0 برای گوشی‎های هوشمند سامسونگ ارائه خواهد شد. با این‎حال، مطمئن هستیم که فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 به همراه گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو نسبت به محصولات دیگر سامسونگ در اولویت قرار دارند.

image

شرکت سامسونگ گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را که در سال 2016 عرضه شده بود؛ در اوایل سال 2017 به اندروید نوقا به‌روزرسانی کرد. امسال نیز باید چندین ماه برای دریافت آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتظر بمانید؛ در حالی‌که چندین هفته است گوشی‌های پیکسل گوگل به اندروید اوریو به‌روزرسانی شده‌اند.

از جمله قابلیت‌های جدید سیستم‎عامل اندروید اوریو می‌توان به «نقطه‌های هشدار» اشاره نمود؛ از این پس برای دسترسی سریع‌تر به آخرین اعلان‌ها، نیازی ندارید تا منوی نوتیفیکیشن‌ بار را به سمت پایین بکشید. در صورت وجود اعلان از یک برنامه خاص، روی آیکون برنامه یک نقطه نمایش داده خواهد شد و با لمس آیکون برای چندین ثانیه، هشدارها در منوی حبابی‌شکل به نمایش گذاشته می‎شود؛ در این حالت، دسترسی سریع‌تر به برخی از عملکردهای خاص یک برنامه امکان‌پذیر خواهد بود.

image

در سیستم‌عامل اندروید 8.0، روی مصرف شارژ باتری توسط برنامه‌ها نظارت جدی اعمال خواهد شد؛ به همین جهت برنامه‌های پرمصرف در پس‌زمینه غیرفعال خواهند شد تا شارژ باتری گوشی‌هوشمند شما هدر نرود.

قابلیت Picture in Picture از دیگر مزایای سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 است؛ به کمک این ویژگی می‌توانید دو برنامه را به صورت هم‌زمان اجرا کنید. به عنوان مثال، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را در یک پنجره کوچک مشاهده کنید؛ در همین حال، برنامه پیام‌رسان به صورت تمام صفحه اجرا می‌شود.

شرکت سامسونگ، پیش‎تر به صورت غیرمستقیم در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرده بود که رابط‌کاربری جدید گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را برای پرچمداران 2016 خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر خواهد کرد. با وجود اینکه پرچمداران جدید سامسونگ به اندروید نوقا به‌روزرسانی شده‌اند اما همچنان رابط‌کاربری قدیمی دارند؛ با این‌حال، انتظار می‌رود در سال آینده، به‌روزرسانی اندروید اوریو آخرین نسخه از رابط‌کاربری Samsung Experience را برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به ارمغان بیاورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۸/۱۶
من تاالان گوشی های زیادی داشتم ولی رابط کاربری سامسونگ به مراتب بهتر از گوشی های دیگه هست ... ولی اینم بگم سامسونگ تو زمینه آپدیت و پشتیبانی نرم افزاری بدترین شرکته ... دیرترین شرکت ارائه دهنده اپدیته ...

هستم

۱۳۹۶/۸/۴
نخیر ۸ در کار نیست

هستم

۱۳۹۶/۸/۴
خیر. نه برتی نوت ۵ خواهد آمد و نه برای s6 s6 e s6 e+ مهلت به روزرسانی شما به پایان رسیده

Ashkan

۱۳۹۶/۸/۴
دلیل منفی دادن به این دوستمون رو یکی توضیح بده .
حرف بدی نزد حقیقت رو گفت سونی چند روز پیش اندروید ۸ رو واسه xzp داد
و اندروید ۸ به طور پیش فرض روی xz1 و xz1c هست
واسه اکثر مدلهای سری x هم به زودی میده
منفی واسه چی بود نفهمیدیم !!

amir

۱۳۹۶/۸/۳
خب سونی رابط کاربریش اندروید خام هستش رابط کاربری سامسونگ به کلی فرق داره طبیعیه انقد طول بده