خانهاخبار
گوشی OnePlus 5T پیش از معرفی در وب‎سایت شرکت سازنده فاش شد

گوشی OnePlus 5T پیش از معرفی در وب‎سایت شرکت سازنده فاش شد

به‌تازگی گوشی پرچمدار OnePlus 5T در وب‌سایت رسمی شرکت «وان‌پلاس» فاش شده است. این مدل حاشیه‌های باریکی خواهد داشت و از یک نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۸/۲

موجودی گوشی پرچمدار OnePlus 5 در بازارهای مختلف، به اتمام رسیده است و بسیاری ادعا می‌کنند که شرکت سازنده برای معرفی گوشی پرچمدار جدید خود یعنی OnePlus 5T آماده می‎شود. با این‌حال برخی گمانه‌زنی‌ها به این موضوع اشاره دارد که شرکت وان‌پلاس، گوشی پرچمدار OnePlus 5T را معرفی نخواهد کرد و گوشی OnePlus 6 به صورت مستقیم با OnePlus 5 جایگزین می‎شود؛ در صورتی‌که ادعای دوم صحت داشته باشد، انتظار می‌رود شرکت وان‌پلاس پرچمدار جدید خود را زودتر از انتظار معرفی نماید.

به‌تازگی، تصاویر جدیدی منتشر شده است که به‏‌نظر می‌رسد گوشی پرچمدار OnePlus 5T را در وب‌سایت رسمی شرکت سازنده یعنی وان‌پلاس به نمایش می‎گذارد. تصاویر به‌دست آمده از گوشی پرچمدار OnePlus 5T، نشان می‌دهد که این مدل حاشیه‌های باریکی خواهد داشت؛ همچنین نمایشگر پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس، کشیده است.

image

گوشی OnePlus 5T در نگاه اول، طراحی مدل بدون حاشیه OPPO R11s را یادآوری می‌کند؛  با این‌حال گوشی جدید شرکت وان‌پلاس، یک مدل پرچمدار است اما OPPO R11s به عنوان یک گوشی میان‎رده در تاریخ 2 نوامبر عرضه خواهد شد.

همان‌‌طور که گفته شد، گوشی پرچمدار OnePlus 5 در بسیاری از بازارها دیگر به فروش نمی‎رسد؛ با این‏حال رئیس شرکت وان‌پلاس ادعا می‌کند که تفاضا برای گوشی OnePlus 5 بیشتر از حد انتظار بوده است و همین موضوع می‌تواند اتمام موجودی گوشی پرچمدار OnePlus 5 در بازارهای مختلف توجیه کند. البته اگر شرکت سازنده تمایلی به عرضه مدل جدیدتر ندارد، انتظار می‌رفت فروش گوشی OnePlus 5 هرچه سریع‌تر از سر گرفته شود.

image

گوشی OnePlus 5T حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به OnePlus 5 دارد؛ همین موضوع باعث شده است تا دکمه‌ی فیزیکی Home از حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف شود. شرکت سازنده، سنسور اثرانگشت را احتمالاً به پشت گوشی منتقل خواهد کرد. در وب‎سایت شرکت وان‌پلاس نیز اعلام شده است که OnePlus 5T نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به OnePlus 5 دارد؛ گمان می‌رود این مدل به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی Full HD + (با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل) مجهز شده باشد. گوشی‌های نمایشگر نیز انحنا خواهد داشت؛ لازم به‌ذکر است که نسبت تصویر صفحه‌نمایش OnePlus 5T مانند بسیاری از پرچمداران امسال، 2 به 1 خواهد بود.

شرکت کوالکام برخلاف سال گذشته، مدل ارتقا یافته چیپ‌ست اسنپدراگون 835 را معرفی نکرد. در حالی‌که انتظار می‌رفت تراشه اسنپدراگون 836 در اوایل سه ماهه پایانی سال معرفی شود؛ تراشه اسنپدراگون 835 تا عرضه نسل بعد، قدرت‌مندترین چیپ‌ست تولید شده توسط کوالکام باقی خواهد ماند. پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس یعنی OnePlus 5T نیز به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود.

image

انتظار می‌رود شرکت سازنده، پرچمدار جدید خود را به شش یا هشت گیگابایت حافظه رم مجهز کند؛ همچنین دوربین دوگانه نیز برای گوشی پرچمدار OnePlus 5T درنظر گرفته می‌شود. در تصاویر فاش شده از گوشی OnePlus 5T در وب‌سایت رسمی شرکت وان‌پلاس به عرضه این مدل با دوربین دوگ دوگانه اشاره شده است.

سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس یعنی OnePlus 5T نصب خواهد بود؛ باید اشاره کرد که نسل قبل یعنی OnePlus 5 با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 عرضه شده بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

الهام

۱۳۹۶/۸/۲
آره .. طفلک! ال جی . اومد g6 رو با طراحی جدید(همخوانی گوشه های گرد صفحه نمایش با گوشه های گرد گوشی) تولید کرد ملت دوزار براش ارزش قائل نشدن اما حالا کم کم ملوم شده که چه حرکت جالبی بوده.. اون از شیائومی ردمی نوت 5 اینم از این کمپانی و مدل جدیدش

Samuel1987

۱۳۹۶/۸/۲
تلفن همراه بسیار نازنین از سوی وان پلاس در راه هست، تکمیل وان پلاس 5
??????