خانهاخبار
نوکیا 2 با قیمت 99 دلار در آمریکا عرضه می‎شود

نوکیا 2 با قیمت 99 دلار در آمریکا عرضه می‎شود

نوکیا قصد دارد یک گوشی بسیار ارزان و پایین رده به نام نوکیا 2 عرضه کند. این گوشی هنوز رسما معرفی نشده است اما یکی از فروشگاه‌های آنلاین آمریکا آن را برای مدت کوتاهی روی وب‌سایتش قرار داد.
۱۳۹۶/۸/۱

نوکیا ظاهرا قصد دارد تا پایان سال 2017 چند گوشی دیگر هم معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، نوکیا 3 در حال حاضر گوشی تازه اما پایین رده این برند به شمار می‌رود اما احتمالا به‌زودی با یک گوشی سطح پایین‌تر و ارزان‌تر دیگر به نام نوکیا 2 مواجه خواهیم شد. این گوشی پیش‌تر هم در شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف دیده شده و اغلب مشخصات فنی‌اش هم فاش شده است. یکی از فروشگاه‌های آنلاین آمریکا روز گذشته این کالا را به اشتباه در وب‌سایتش با قیمت 99 دلار معرفی کرد.

این فروشگاه معروف B&H Photo Video نام دارد و صفحه مربوط به کالا را پس از انتشار خبر توسط خبرگزاری‌های متعدد، از دسترس خارج کرد. البته لینک این کالا با نمایش شناسه TA-1035 که مربوط به نسخه دو سیم‌کارتی نوکیا 2 است، وجود آن را در فروشگاه B&H تأیید می‌کند.

image

البته وب‌سایت winfuture.de موفق شد هنگامی که لینک نوکیا 2 فعال بود، برخی اطلاعات و مشخصات آن را استخراج کند. ظاهرا این گوشی قرار است از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند و در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس کاربران قرار گیرد.

طبق اطلاعاتی که FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا، قبلا درباره این مدل منتشر کرده بود، نوکیا 2 به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر مجهز می‌شود. پایگاه بنچمارک Geekbench هم قبلا اعلام کرده بود این گوشی از پردازنده کوالکام 212 قدرت می‌گیرد.

در تصویر نوکیا 2 شاهد هستیم این مدل به دوربین اصلی با یک لنز و فلش LED با چینش عمودی در پنل پشتی مجهز می‌شود و یک بلندگو هم در گوشه پایین سمت راست این پنل قرار می‌گیرد. پنل پشتی این مدل احتمالا از جنس پلی کربنات ساخته می‌شود و از مقاومت خوبی برخوردار است.

دکمه‌های راهنمای پنل جلو ظاهرا از نوع لمسی روی صفحه طراحی شده‌اند اما حاشیه‌های پنل هنوز هم پهن دیده می‌شوند. بلندگوی مکالمه در حاشیه بالای گوشی مذکور تعبیه شده است و حسگر مجاورتی و همچنین دوربین سلفی هم کنار آن قرار گرفته‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)