خانهاخبار
گوشی Moto G6 Play موتورولا به همراه Moto G6 و Moto G6 Plus معرفی خواهد شد

گوشی Moto G6 Play موتورولا به همراه Moto G6 و Moto G6 Plus معرفی خواهد شد

ایوان بلس در توئیت جدید خود به احتمال عرضه گوشی Moto G6 Play در سال آینده اشاره کرده است. باید اشاره کرد که از سری گوشی‌های Moto G5، مدل Play معرفی نشده بود.
۱۳۹۶/۸/۱

شرکت موتورولا در سال 2017 از گوشی‌های Moto G5 و Moto G5 Plus رونمایی کرد؛ این محصول در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شده بودند. به همین جهت اکنون فرصت مناسبی است تا در اوایل سال آینده میلادی، این سازنده گوشی‌های سری Moto G را با مدل‌های جدیدتر به‌روزرسانی نماید.

براساس یک شایعه جدید، شرکت موتورولا که اکنون توسط لنوو تصاحب شده است؛ درنظر دارد تا مدل «Play» را از میان‌رده‌های سری Moto ارائه دهد. براساس ادعای ایوان بلس، شایعه‌پرداز مطرح توئیتر، مدل Play از سری گوشی‌های Moto G در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‎رود گوشی Moto G6 Play به همراه Moto G6 و Moto G6 Plus به صورت رسمی معرفی شود. شرکت موتورولا در سری گوشی‌های Moto G5، مدل «Play» را عرضه نکرد؛ همان‌طور که می‌دانید این سری شامل گوشی‎های Moto G5 و Moto G5 Plus است که مدتی بعد، نسخه جدیدتر آن‌ها با نام Moto G5S و Moto G5S Plus راهی بازار شد.

image

Moto G4 Play را می‌توان آخرین گوشی عرضه شده با پسوند «Play» از سری گوشی‌های Moto G توصیف کرد که در واقع، نسخه ضعیف‌تر گوشی Moto G4 و Moto G4 Plus محسوب می‌شود و با قیمتی کم‌تر عرضه شده است.

شرکت موتورولا، به ترتیب گوشی‌های Moto G4 و Moto G4 Plus را به نمایشگر 5.5 اینچی Full HD مجهز کرده بود که تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام، قدرت پردازشی هر دو مدل را تأمین می‌کرد؛ در مقابل، گوشی Moto G4 Play با صفحه‌نمایش 5 اینچی HD و تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 410 با چهار هسته پردازشی ارائه شده بود.

در همین رابطه، بد نیست اشاره کنیم که گوشی Moto G4 و Moto G4 Plus با قیمت 12499 روپیه (معادل با 192 دلار) و 13499 رویپه (معادل با 207 دلار) عرضه شده‌اند؛ مدل Play نیز برچسب قیمتی 8999 روپیه (138 دلار) را با خود به همراه داشت.

 به همین جهت، Moto G6 Play نیز مشخصات ضعیف‌تری نسبت به سایر گوشی‌های Moto G6 دارد که این موضوع باعث خواهد شد تا G6 Play ارزان‌قیمت‌ترین مدل از سری گوشی‌های Moto G6 باشد.

سری گوشی‌های Moto G5S و Moto G5S Plus سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کنند و در آینده نیز به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد؛ به همین جهت، بعید نیست شرکت موتورولا، گوشی‌های جدید از سری Moto G6 از جمله Moto G6 Play، Moto G6 و Moto G6 Plus را با اندروید اوریو عرضه نماید.

 در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی‌های جدید سری Moto G وجود ندارد؛ با این‌حال انتظار می‎رود در طی چند ماه آینده، شایعات بیشتری از این محصولات فاش شود. البته، انتظار داریم گوشی‌های Moto G6 و Moto G6 Plus در ابتدا توسط شرکت موتورولا معرفی شود و مدل ارزان‌قیمت‌تر Moto G6 Play در تاریخ دیگری رونمایی شود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)