خانهاخبار
از این‌پس عکس‌های زنده در Google Photo روی هر دستگاهی قابل مشاهده است

از این‌پس عکس‌های زنده در Google Photo روی هر دستگاهی قابل مشاهده است

گوگل در آپدیت اپلیکیشن Google Photos امکان دیدن تصاویر زنده را بر روی هر دستگاهی ممکن می‌سازد.
۱۳۹۶/۸/۲

چند سال پیش، اپل ویژگی Live Photos را معرفی کرد - ویژگی‌ای که در آن، لحظه قبل و بعد از فشار دادن دکمه شاتر در عکس ضبط می‌شود. عکس‌ها را می‌توان بطور عادی نگاه کرد، اما اگر روی عکس کمی انگشتمان را فشار دهیم، آنها را با فریم‌های ضبط شده قبل و بعد از آن صحنه زنده می‌کند. این ویژگی ساده، برای لحظاتی همچون لحظات خانوادگی با آن اتفاقات ریز و درشت بسیار جذاب است.

مدتی است که قابلیت Live Photos به یک کلوب انحصاری تبدیل شده است. اگر قصد ارسال یک عکس زنده را داشتید، تنها می‌توانستید آن را به یک آیفون دیگر ارسال کنید. بعضی از اپلیکیشن‌های بزرگ شبکه‌های اجتماعی، همچون فیس بوک، پشتیبانی از این عکس‌ها را فعال کرده‌اند، اما باز هم، تنها بر روی دستگاههای iOS قابل مشاهده است. در این میان اپلیکیشن‌هایی ساخته شدند که به شما اجازه می‌داد این عکس‌ها را در قالب GIF و یا ویدیوهای کوتاه استخراج کنید، اما انجام چنین کاری برای عکس‌های زیاد و برای عامه مردم کار چندان راحتی نیست.

اکنون که گوگل اپلیکیشن Motion Photos را به همراه گوشی‌های Pixel معرفی کرده است (در حال حاضر تنها بر روی گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL موجود است)، اپلیکیشن Google Photos را نیز برای ذخیره کردن و پخش کردن تصاویر متحرک آپدیت کرده است.

پس، اگر گوشی آیفون دارید اما از فضای ابری Google Photos برای ذخیره تصاویر خود استفاده می‌کنید، عکس‌های زنده شما اکنون روی دستگاههای اندرویدی و حتی نسخه‌های دسکتاپ نیز از طریق آدرس Photos.google.com قابل مشاهده خواهند بود. این ویژگی همچنین برای Pixel Motion Photos نیز صادق است - این عکس‌ها به‌طور پیش فرض توسط Google Photos ذخیره می‌شوند و بدین ترتیب به اشتراک‌گذاری آنها با افراد دیگر روی هر دستگاهی کاری بسیار آسان می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)