خانهاخبار
پرچمدار جدید تکنو با نام فانتوم 8 رسما رونمایی شد

پرچمدار جدید تکنو با نام فانتوم 8 رسما رونمایی شد

برند Tecno که دومین سال حضور خود را در ایران تجربه می‌کند امشب از پرچمدار جدیدش برای بازار ایران، خاورمیانه و آفریقا با نام Phantom 8 رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۷/۳۰

تکنو امشب با برگزاری مراسمی در شهر دبی رسما از پرچمدار جدیدش با نام فانتوم ۸ رونمایی کرد. برند تکنو سال گذشته با معرفی سری فانتوم ۶ وارد بازار ایران شد و حالا قصد دارد با فانتوم ۸ حضور پررنگ‌تری را در ایران تجربه کند.

image

مراسم با صحبت‌های آقای Arif Chowdhury، مدیر هولدینگ Transsion (صاحب برند تکنو) آغاز شد. ایشان با اشاره به ۱۵۰۰ مرکز سرویس دهی و شبکه فعال فروش در ۵۸ کشور دنیا اشاره کردند و اضافه کردند تکنو سال ۲۰۱۵ توانست تبدیل به موفق‌ترین برند تلفن‌های هوشمند در بازار آفریقا شود و حالا در سال ۲۰۱۷ با نگاهی پرامید به آینده وارد بازار مستعد هند شده است.

image

آقای Arif ویژگی‌هایی مانند دوربین سلفی، باتری قدرتمند و طراحی لوکس را از مهمترین قابلیت‌های پرچمدار جدید تکنو می‌داند و امیدوار است این برند در ۱۰ سال آینده تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین برندها در زمینه لوازم ارتباطی شود.

image

در ادامه آقای Stephen Ha، مدیر عامل تکنو، روی صحنه حاضر شد و اعلام کرد تکنو تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۱۳ هزار فروشگاه در نقاط مختلف دنیا خواهد داشت. همچنین ایشان از شرکای تجاری تکنو نام بردند که درمیان آنها نام‌های شناخته‌شده‌ای مثل گوگل، فیس‌بوک، سونی، ام‌تی‌ان و مایکروسافت به چشم می‌خورد. 

image
image

سپس خانم Lu Han، مدیر محصول تکنو موبایل روی صحنه آمد تا درباره جزئیات فانتوم ۸ صحبت کند. طبق گفته خانم Han بیش از یک هزار متخصص با صرف زمانی نزدیک به ۱۵ ماه موفق شدند محصولی با نام فانتوم ۸ را آماده ورود به بازار کنند. 

image

فانتوم ۸ در رده گوشی‌های پرچمدار جای می‌گیرد و برای رقابت با بزرگان بازار معرفی شده. در طراحی آن به اصول طراحی لوکس توجه ویژه‌ای شده بطوریکه یک فریم فلزی در دور گوشی و استفاده از شیشه در نمایش پشتی و جلویی، جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

فانتوم ۸ از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار است. مهم‌ترین تغییر و ویژگی آن را نسبت به نسل قبلی می‌توان بکارگیری دوربین دوگانه دانست که در آن از سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده. به گفته تکنو این دوربین دوگانه ۲ برابر زوم اپتیکال و ۵ برابر زوم دیجیتال را با یکدیگر ترکیب کرده و بزرگنمایی ۱۰ برابری را با کمترین افت کیفیت به ارمغان می‌آورد.

نکته قابل توجه اینکه در ساخت این دوربین‌ها از سنسور IMX386 سونی استفاده شده که به‌دلیل پشتیبانی از فناوری Ultra Pixel کیفیت بالای تصاویر در خروجی کار مشهود است. 

image

تکنو برای دوستداران سلفی نیز دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را در پنل جلویی فانتوم ۸ تعبیه کرده است. این دوربین به یک فلش LED نیز مجهز است و با کمک ترفند‌های نرم‌افزاری که تکنو آن را Auto Refocusمی‌نامد، می‌تواند با تار کردن پس‌زمینه عکس‌های پرتره زیبایی ثبت کند. تکنو اعلام کرده که این قابلیت با دقت بالایی انجام می‌شود و در مقایسه با رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اما در دل این گوشی پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۶ گیگاهرتزی مدیاتک قرار گرفته که ۶ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. به لطف این پردازنده کمترین کندی یا توقفی در روند کار با گوشی مشاهده نمی‌شود و همه کارها روان و با سرعت بالا پیش می‌رود.

سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی فانتوم ۸ قرار گرفته و به سنسورهای متنوع دیگری مانند ژیروسکوپ نیز مجهز است. درگاه شارژ USB-C با قابلیت شارژ سریع و همچنین پشتیبانی از شبکه 4.5G از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی است.

image

فانتوم ۸ در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی عرضه می‌شود و فقط با ظرفیت ۶۴ گیگابایت به قیمت ۱۴۰۰ درهم امارات وارد بازار خواهد شد.

در پایان مراسم آقای Stephen Ha در یک مصاحبه‌ای اختصاصی به سوال‌های خبرنگار جی‌اس‌ام درخصوص سهم تکنو از بازار ایران و برنامه‌های این شرکت در سال جاری برای حضور قوی‌تر در بازار را پاسخ دادند. 

image

ایران برای تکنو بازاری مهم و سرنوشت‌ساز به‌شمار می‌آید. ما قصد داریم با پیاده کردن مدل تجاری‌مان رابطه بهتر و عمیق‌تری با بازار ایران برقرار کنیم. در حال حاضر شرکت یاس شریک تجاری خوبی برای ماست و ما قصد داریم همکاری‌مان را با این شرکت در سال جاری نیز ادامه دهیم. 

پیش‌بینی میزان فروش پرچمدار جدید به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما سعی داریم در قدم اول مشتریان ایرانی را بیشتر با نام و برند تکنو آشنا کنیم و سپس با بررسی بازخوردها حضورمان را در بازار ایران برنامه‌ریزی کنیم. 

ایران بازار بسیار بزرگی است. از همین رو ما چندان به رقابت در این بازار فکر نمی‌کنیم و برند خاصی را رقیب خود نمی‌دانیم چراکه فکر می‌کنیم بازار ایران ظرفیت مناسبی برای همه برندها دارد. هدف ما این است که در نقاط مختلف کشور محصولاتمان را عرضه کنیم و برنامه‌ریزی‌های دقیق را برای یافتن مشتری نهایی و بازار هدف انجام دهیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Axel98111

۱۳۹۶/۸/۱
این دیگه کجا بود!!!!؟?