خانهاخبار
تصویر زنده نوکیا 9 مشکی فاش شد

تصویر زنده نوکیا 9 مشکی فاش شد

کمپانی HMD Global، که عهده‌دار تولید گوشی‌های برند نوکیا است، چند روز پیش گوشی میان رده تازه نوکیا 7 را رسما در چین معرفی کرد. تنها چند روز از معرفی این گوشی گذشته اما به نظر می‌رسد که نوکیا در حال آماده‌سازی مقدمات برای یک معرفی مهم دیگر است.
۱۳۹۶/۷/۳۰

حالا بعد از معرفی مدل‌های متعدد، صحبت از نوکیا 9 به میان آمده است. پیش‌ازاین شایعه شده بود که گوشی‌های نوکیا 9، نوکیا 7 و نوکیا 2 قرار است در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2018 ماه فوریه در بارسلونا معرفی شوند، اما همان‌طور که گفتیم گوشی نوکیا 7 در چین معرفی شد و ممکن است نوکیا برنامه متفاوت دیگری برای سایر گوشی‌های تازه‌اش در نظر گرفته باشد. از طرفی روز گذشته تصویر زنده جدیدی منسوب به نوکیا 9 در فضای وب منتشر شد و آن را از نمای پشت به نمایش گذاشت.

همچنین یکی از فاش کنندگان معروف یوتیوب هم چند روز پیش ویدیویی از کانسپت گوشی مذکور را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. در این تصویر تازه که به پرچم‌دار بعدی HMD منسوب شده است شاهد جزئیات مختلفی در پنل پشتی ازجمله موقعیت دوربین دوگانه، فلش و حسگر اثرانگشت هستیم. تصویر مذکور که در Baidu توسط Nokia Power User فاش شده است از احتمال عرضه نوکیا 9 به رنگ مشکی علاوه بر رنگ‌های آبی و مسی که پیش‌تر لو رفته بودند، خبر می‌دهد.

image

به جز اطلاعاتی که در پنل پشتی مشاهده می‌شود، این تصویر تازه متاسفانه نشان دهنده جزئیات دیگری درباره نوکیا 9 نیست. البته با توجه به گزارش‌های قبلی می‌دانیم که این گوشی هوشمند احتمالا به صفحه نمایش لبه تا لبه با روکش شیشه 3D مجهز و تقریبا بدون حاشیه طراحی می‌شود. گوشی مذکور همچنین ممکن است در دو نسخه با کانفیگ متفاوت رم معرفی شود. بدین ترتیب نوکیا 9 با حافظه داخلی 128 گیگابایت رو در دو نسخه با میزان رم 6 و 8 گیگابایت رونمایی و مانند نوکیا 8 به دوربین با لنز دوگانه از برند کارل زایس مجهز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این پرچم‌دار تازه گواهی IP68 دریافت کند و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

همان‌طور که اشاره کردیم، در این تصویر تازه شاهد وجود حسگر اثرانگشت زیر دوربین اصلی در پنل پشتی نوکیا 9 هستیم. به همین خاطر حدس می‌زنیم صفحه نمایش آن بدون حاشیه طراحی شده باشد چراکه این طراحی مستلزم کاهش حاشیه پایین و حذف دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت است.

با توجه به شایعه‌های اخیر، گوشی مذکور احتمالا حدود 749 یورو قیمت گذاری می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ه سعیدی

۱۳۹۶/۸/۱
لاید بالای 3 میلیونه

سینا

۱۳۹۶/۷/۳۰
نوکیا بیا که منتظرتم جانه من گوشیهای یه سیم کارته بده بیرون نه دو سیم ...