خانهاخبار
سونی و معرفی یک ربات ارتباطی به نام Xperia Hello

سونی و معرفی یک ربات ارتباطی به نام Xperia Hello

در بازار رو به رشد دستیارهای شخصی خانگی سونی ربات Xperia Hello را به بازار عرضه کرده است که می‌تواند رقیبی برای گوگل هوم و هوم پاد اپل باشد.
۱۳۹۶/۷/۳۰
image

سونی دستیار دیجیتالی را با نام Xperia Hello معرفی کرد؛ این دستگاه تلاش سونی در بازار رو به رشد ساخت دستیارهای خانگی است که رقبایی مثل آمازون، گوگل و اپل در آن حضور دارند.

Xperia Hello از یک دوربین چرخشی به عنوان سر ربات و همچنین یک نمایشگر 4.6 اینچی 720p به عنوان بدنه استفاده می‌کند؛ از این نمایشگر برای بیان احساسات و نمایش پیغام‌ها، آب و هوا، زمان و غیره استفاده می‌شود. سونی ادعا می‌کند که Xperia Hello می‌تواند اعضای خانواده را تشخیص دهد و مکالماتی منحصر به هر فرد را با آنها شروع کند.

این ربات از هفت میکروفون برخوردار است که در قسمت زیرین بدنه اصلی قرار گرفته است، همچنین در این قسمت سنسورهایی وجود دارد که نزدیک شدن فرد در سه متری را تشخیص می‌دهد. بدنه می‌تواند در یک زاویه 340 درجه‌ای گردش داشته باشد تا بتواند شخص نزدیک شونده را ببیند. همچنین از این ربات می توان به عنوان یک وب کم کنترلی استفاده کرد تا از این طریق زمانی که از خانه دور هستید بتوانید اعضای خانواده یا خانه را زیر نظر داشته باشید.

انتظار نداریم سونی Xperia Hello را در حجم بزرگی به بازار عرضه کند. قیمت بالای 1335 دلاری این دستگاه باعث می‌شود عامه مردم آن را خریداری نکنند. سونی اعلام کرده است این محصول را روز 18 نوامبر در ژاپن عرضه خواهد کرد ولی هنوز تاریخ اعلام جهانی آن مشخص نشده است.

image

 


 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)