خانهاخبار
معرفی پورشه باکستر 718 و کیمن GTS 2018

معرفی پورشه باکستر 718 و کیمن GTS 2018

کمپانی پورشه، باکستر 718 و کیمن GTS 2018 را معرفی کرد. قدرت بیشتر، ظاهر زیباتر و جعبه دنده 6 سرعته دستی از ویژگی‌های آن هستند.
۱۳۹۶/۷/۲۹

اگر برادران 718 آنقدرها برایتان جذاب نبودند، پورشه با معرفی نسخه‌های GTS باکستر و کیمن شما را راضی خواهد کرد. پورشه باکستر 718 و کیمن GTS 2018 در مقایسه با قبل، 15 اسب بخار قدرت بیشتری دارند. این افزایش قدرت به لطف ورودی‌های هوای جدید و بهبود توربو حاصل شده و قدرت GTS را به 365 اسب بخار رسانده‌اند که 35 اسب بخار بیشتر از نسل قبلی GTS است.

image

حداکثر گشتاور موتور به 430 نیوتن متر رسیده که از 1900 تا 5000 دور بردقیقه در دسترس است. پورشه برای آن دسته از خریداران که مایل به استفاده از جعبه دنده دستی هستند، جعبه دنده 6 سرعته دستی را در نظر گرفته که به صورت استاندارد برای آن عرضه می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه PDK را سفارش دهند.

image

 

image

پورشه می‌گوید که با وجود این تغییرات، شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت هر دو نسخه به 3.9 ثانیه رسیده است و خودروها می‌توانند به حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت برسند. عملکرد این دو خودرو با وجود سیستم تعلیق فعال پورشه و دیفرانسیل هوشمند با قابلیت تنظیم توزیع گشتاور با یک دیفرانسیل عقب مکانیکی بهتر هم می‌شود. این ویژگی‌ها به صورت استاندارد برای GTS عرضه می‌شوند.

image

 

image

تغییرات فنی با همراهی تغییرات ظاهری تکمیل می‌شوند. سپر جلو، چراغ‌های راهنما و چراغ‌های عقب با تغییراتی همراه شده‌اند. تم مشکی رنگ به عقب خودرو هم کشیده شده و رنگ مشکی در سپر دیده می‌شود؛ سراگزوزهای مشکی، رینگ‌های 20 اینچی مشکی و نوار مشکی رنگ دور تا دور خودرو، از ویژگی‌های ظاهری هستند.

image

 

image

در داخل کابین راننده و سرنشین قطعا از ویژگی‌های پکیج اسپرت کرونو لذت خواهند برد که زمان سنج قرار گرفته در وسط، یکی از بخش‌های آن است. از آلکانترا برای پوشش صندلی‌ها، کنسول وسط، استراحتگاه دست در درها و فرمان استفاده شده و لوگوی GTS بر روی پشت سری‌ها حک شده است.

image

 

image

همه علاقه به قدرت و زیبایی بیشتر هستند اما قیمت بحث مهمی در داشتن این دو ویژگی محسوب می‌شود. قیمت پایه 718 کیمن GTS معادل 79800 دلار و قمیت پایه 718 باکستر GTS، معادل 81900 دلار است. این بدین معنی است که هر دو نسخه، نزدیک به 10 هزار دلار گران‌تر از مدل‌های پایه در تریم S هستند.

تحویل خودروهای سفارش داده شده از مارس 2018 آغاز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

...

۱۳۹۶/۷/۲۹
این ماشین با ماشین های داخلی از جمله رانا - دنا - و پراید ، برابری میکنه
هرچند ماشین هایی که نام بردم از لحاظ ایمنی و امنیت و قدرت موتوری خیلی خیلی بالاتر از پورشِ 2018 میباشد .
وقتی شما میخوایی پورشِ خریداری کنید ، بهتره یه نگاهی هم به آپشن های پراید بندازید
خرید اونا هم خالی از لطف نیست