خانهاخبار
تاریخ عرضه نسخه دوم Monument Valley برای اندروید مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه دوم Monument Valley برای اندروید مشخص شد

یکی از عنوان‌هایی که در چند سال اخیر گیمرهای موبایلی زیادی را به خود جذب کرد، Monument Valley بوده است. مدتی قبل نسخه دوم این بازی برای سیستم عامل iOS منتشر شد و حالا نوبت به عرضه دومین نسخه این بازی برای سیستم عامل اندروید رسیده است.
۱۳۹۶/۷/۲۸

Monument Valley یکی از زیباترین بازی‌هایی است که می‌توان بر روی گوشی‌های هوشمند تجربه کرد. حتی اگر یک موبایل گیمر حرفه‌ای نباشید و برای گذراندن وقت یا به اصطلاح تفننی بازی می‌کنید، باز هم جذب این بازی خواهید شد. توسعه دهنده Monument Valley در ماه ژوئن اعلام کرد که دنباله این بازی در سال جاری منتشر می‌شود. نسخه دوم  در زمان عرضه به طور انحصاری برای iOS عرضه شد، اما حال توسعه دهنده تاریخ عرضه Monument Valley 2 را برای اندروید اعلام کرده است.

image

پس از ۴ ماه از عرضه انحصاری نسخه دوم این بازی برای iOS، امروز توسعه دهنده این بازی اعلام کرد که در روز ششم نوامبر این نسخه برای سیستم عامل اندروید هم در دسترس خواهد بود.

نسخه اول این بازی یک عنوان شگفت انگیز بود که بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شد و با استقبال خوبی در سراسر جهان مواجه شد. Monument Valley 2 نیز دنباله‌ای آرام‌بخش از نسل اول است که تمرکز بیشتری روی شرح داستان بازی دارد. در این نسخه یک مادر را خواهیم دید که به همراه فرزندش در بیش از ۱۴ قسمت حضور دارند. اکنون راه‌های جدیدتری برای تعامل با دنیای معمایی بازی و مرحله‌های جدیدی برای اکتشاف وجود دارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسام

۱۳۹۶/۷/۲۸
صبح بخیر آقا من دارم بازی میکنم