خانهاخبار
تصویر گوشی تازه میزو با طراحی بدون حاشیه فاش شد

تصویر گوشی تازه میزو با طراحی بدون حاشیه فاش شد

تصویر تازه‌ای منسوب به یکی از گوشی‌های میزو در فضای وب منتشر شده و آن را با طراحی صفحه بدون حاشیه به نمایش گذاشته است. این گوشی احتمالا پرچم‌دار بعدی میزو است و اوایل سال 2018 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۲۷

همان‌طور که می‌دانید، 2017 سال طراحی پرطرفدار صفحه نمایش‌های بدون حاشیه است و کمپانی میزو هم قصد دارد به خیل سازندگان پیرو این ترند بپیوندد. این سازنده چینی ظاهرا طراحی و ساخت گوشی جدیدی را در همین راستا در دست دارد چراکه تصویر زنده‌ای منسوب به آن روز گذشته در فضای وب منتشر شد و طراحی زیبای پنل جلویش را به نمایش گذاشت.

این تصویر لو رفته یک گوشی تازه و معرفی نشده از برند میزو را نشان می‌دهد که حاشیه‌های صفحه نمایش آن نسبت به گوشی‌های قبلی این سازنده بسیار باریک‌تر طراحی شده‌اند. درواقع حاشیه‌های کناری صفحه به حداقل ممکن رسیده‌اند اما حاشیه‌های بالا و پایین صفحه کمی پهن هستند. حاشیه پایین صفحه در گوشی مذکور از نظر ما به اندازه‌ای است که احتمال تعبیه دکمه فیزیکی خانه را هم ممکن می‌سازد. همچنین به نظر می‌رسد که میزو حسگر اثرانگشت را در همین دکمه فیزیکی طراحی کرده است.

image

البته در این تصویر به مدل و نام تجاری این گوشی تازه اشاره نشده است اما حدس می‌زنیم همان گوشی‌ای باشد که میزو قصد دارد سال آینده معرفی کند. مدیر ارشد بازاریابی جهانی میزو اخیرا اعلام کرد که این سازنده معرفی و تولید یک گوشی بدون حاشیه را برای سال 2018 در نظر دارد.

در این تصویر همچنین شاهد هستیم که گوشی مذکور به رابط کاربری اختصاصی میزو یعنی Flyme OS مجهز شده است. از طرفی هنوز اطلاعاتی درباره سیستم عامل اصلی آن منتشر نشده است و نمی‌دانیم این سازنده قرار است رابط کاربری‌اش را روی اندروید نوقا یا اوریو نصب کند. پیش‌بینی می‌شود گوشی بدون حاشیه میزو از جنس فلز ساخته شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، مقامات رسمی میزو تایید کرده‌اند که این سازنده می‌خواهد سال آینده یک گوشی بدون حاشیه معرفی کند اما هنوز هم نمی‌توانیم این تصویر تازه را به آن گوشی منسوب و ادعا کنیم قرار است دقیقا همان مدل باشد. به همین خاطر باید تا چند هفته آینده هم منتظر انتشار خبرهای بیشتری درباره این گوشی مرموز بمانیم.

نایب مدیر ارشد کمپانی میزو چندی پیش رسما تأیید کرد که این سازنده قرار است گوشی MX7 را سال آینده معرفی کند. انتظار می‌رود گوشی مذکور اواخر سه ماهه اول سال 2018 یا در ابتدای سه ماهه دوم رسما معرفی شود.

با نگاهی به معرفی آخرین محصولات میزو می‌توان دریافت که این سازنده ظاهرا قصد ندارد گوشی‌هایش را به مشخصات فنی پرچم‌دار و سطح بالا مجهز کند. از طرفی این موضوع احتمالا با معرفی گوشی MX7 که قرار است بدون حاشیه طراحی شود، کاملا تغییر کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)