خانهاخبار
چشم‌ انداز رشد صنعت موبایل در سال 2018 به لطف آیفون 10

چشم‌ انداز رشد صنعت موبایل در سال 2018 به لطف آیفون 10

انتظار می‌رود که با عرضه آیفون X بازار فروش گوشی‌های هوشمند جان تازه‌ای به خود بگیرید و در فصل آتی به دنبال ورود این گوشی به بازار شاهد ارقام فروش چشمگیری باشیم.
۱۳۹۶/۷/۲۷

تا جایی که حافظه یاری می‌دهد سال پیش پایین ترین نرخ رشد حجمی گوشی‌های هوشمند را شاهد بودیم، اما موسسه تحقیقاتی Gartner پیش بینی کرده 2018 سالی است که دوباره شاهد غرش گوشی‌های هوشمند در بازار خواهیم بود؛ این موسسه ابراز کرده که این نرخ رشد بالا بیشتر مرهون گوشی آیفون X است که نرخ افزایش تولید آن محتملا به فصل آینده کشیده خواهد شد.

روبرتا کوزا، مدیر موسسه Gartner، می‌گوید که:" انتظار می‌رود که گوشی آیفون X، جدا از قیمت بالای آن، پیشگام فروش گوشی‌های هوشمند در شمال آمریکا، چین و غرب اروپا شود". و بازار اصلی مشاهده کننده افزایش در فروش گوشی‌های هوشمند جایی است که در آن جدیدترین محصول آیفون نیز خواهد درخشید - بازارهایی مثل آمریکا، اروپا و چین.

طبق گفته‌ تحلیلگران بازار،‌ جدا از صحبت درباره کمبود تقاضا برای آیفون 8 و 8 پلاس بخاطر انتظار برای عرضه آیفون X در اواخر ماه، و یا نبود صف‌های طولانی جلوی فروشگاه‌های اپل، به نظر فروش سال بعد بسیار قابل توجه خواهد بود. با توجه به این که فروش مغازه‌ای نسبت به عرضه‌ آیفون در سال گذشته پایین تر بود، آنهایی که معمولا اولین خریداران محصولات جدید هستند منتظر جدیدترین و بهترین خواهند ماند که در این مورد گزینه‌ آنها آیفون X خواهد بود.

با توجه به اینکه برای اولین بار گوشی بزرگ آیفون 8 پلاس به اندازه‌ی گوشی آیفون 8 به فروش رفته است، تحلیل دیگری از این نظریه پشتیبانی می‌کند که مردم در سالگرد تولد گوشی آیفون همچنان منتظر هستند، و فصل بعد دیدن ارقام فروش اپل دیدنی خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed

۱۳۹۶/۷/۲۷
اها یعنی بقیه گوشیهای موبایل بقیه شرکت ها دارن سماق میمکن گوشی های هوشمند دست اپل هست هست بقیه مثل سامسونگ ال جی هواوی اچ تی سی دارن جوراب تولید میکنن فقط لپل گوشیه هوشمند میسازه