خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی نوکیا 7 در 27ام مهر

احتمال معرفی گوشی نوکیا 7 در 27ام مهر

کمپانی نوکیا موفق شد در سال 2017 با تولید چند گوشی تازه اندرویدی دوباره به عرصه موبایل بازگردد. حالا شایعه شده است که این سازنده قصد دارد تا آخر سال جاری 3 گوشی دیگر هم معرفی کند. HMD Global می‌خواهد فردا 19 اکتبر رویدادی در چین برگزار کند اما به هیچ جزئیاتی درباره آن اشاره نکرده است.
۱۳۹۶/۷/۲۶

کمپانی HMD Global که عهده‌دار ساخت و عرضه گوشی‌های تازه نوکیاست، قصد دارد فردا 19 اکتبر (27 مهر) رویدادی در چین برگزار کند اما هنوز اعلام نکرده است که می‌خواهد چه دستگاهی را معرفی کند. شایعه شده احتمالا نوکیا قصد دارد نسخه تازه‌ای از پرچم‌دار نوکیا 8 را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی کند. از طرف دیگر، برخی معتقدند این کمپانی می‌خواهد از یک میان رده تازه به نام نوکیا 7 رونمایی کند. امروز هم تصویر تازه‌ای منسوب به گوشی نوکیا 7 در فضای وب منتشر شد که آن را در حالت طراحی دستی و در دو نمای روبرو و پشت به نمایش گذاشت. در این تصویر شاهد هستیم که ماژول دوربین در گوشی مذکور به یک لنز از برند ZEISS مجهز شده است. این دوربین درواقع شبیه تصویر دوربین در تیزری است که پیش‌تر منتشر شده بود.

image

کلمه ZEISS در این تصویر دقیقا میان لنز و فلش LED نوشته شده است. طراحی این ماژول متشکل از حسگر و همچنین فلش آن درست شبیه تیزری است که در ادامه مشاهده می‌کنید. این موضوع یکی از مواردی است که احتمالا معرفی نوکیا 7 را در رویداد فردا قوت می‌بخشد.

image

در تصویر تازه نوکیا 7 شاهد هستیم که این گوشی هم ظاهرا مانند نوکیا 8 به دوربین اصلی با یک لنز مجهز شده است. همچنین به نظر می‌رسد پنل جلو میزبان سه دکمه راهنمای لمسی در قسمت حاشیه پایین صفحه است. شایعه‌ها معتقدند که نوکیا 7 صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد و احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 قدرت می‌گیرد. از نظر طراحی ظاهری هم ممکن است این میان رده تازه از جنس فلز طراحی شود و قاب پشتی آن از نوع شیشه یا پلی کربنات باشد.

دو گوشی نوکیا با شناسه‌های TA-1041 و TA-1042 ماه گذشته از TENAA، رگولاتوری چین، مجوز ساخت دریافت کردند. تیزر این گوشی تازه هم که قرار است به‌زودی معرفی شود از ویژگی‌هایی مانند OZO در قابلیت صوتی و دوربین دوگانه Bothie خبر می‌دهد. تیزر دیگری هم برای این گوشی منتشر شد که با نمایش کلمه چینی qi به معنی 7 احتمالا به نوکیا 7 اشاره کرد. با توجه به همین موارد پیش‌بینی می‌شود که کمپانی فنلاندی نوکیا احتمالا فردا گوشی نوکیا 7 را رسما معرفی می‌کند.

image

از طرفی گوشی پایین رده تازه نوکیا به نام نوکیا 2 هم چندی پیش مجوز FCC دریافت کرد و احتمالا به زودی معرفی خواهد شد، اما حدس می‌زنیم نوکیا برای معرفی چنین گوشی‌ای رویداد مجزا برگزار نکند. از همین رو ممکن است نوکیا هر دو گوشی نوکیا 2 و نوکیا 7 را در کنار هم و در رویداد فردا رسما معرفی کند. همچنین شایعه‌هایی مبنی بر احتمال معرفی نوکیا 9، نوکیا 7 و نوکیا 2 در خلال برگزاری کنفرانس جهانی موبایل MWC 2018 سال آینده منتشر شده است.

به‌هرحال باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم HMD Global قرار است چه محصولی را معرفی کند. به نظر شما آیا ممکن است این گوشی تازه درواقع نسخه دیگری از نوکیا 8 باشد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)