خانهاخبار
محبوبیت عجیب آیفون و Snapchat بین نوجوانان آمریکایی

محبوبیت عجیب آیفون و Snapchat بین نوجوانان آمریکایی

نظرسنجی بزرگی در بیش از 44 ایالت و بین 6100 نوجوان آمریکایی انجام شده و نتیجه آن تمایل 82 درصدی نوجوانان به خرید آيفون به عنوان گوشی بعدی خود بوده، عددی که نسبت به نظرسنجی پیشین یک درصد رشد داشته. در ادامه با جی اس ام و نگاهی به گوشی و شبکه اجتماعی محبوب نوجوانان آمریکایی همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۴
image

در کنار رشد علاقه افراد شرکت کننده در نظرسنجی به خرید آیفون اما موضوع جالب درصد محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در بین نوجوانان آمریکایی است. محبوب‌ترینی که نه فیسبوک است و نه توییتر. 47 درصد نوجوانان اسنپ‌چت را به هر شبکه اجتماعی دیگری ترجیح می‌دهند. با تمام رشد اینستاگرام و کپی‌کاری‌هایش همچنان با 24 درصد در این نظرسنجی جایگاه دوم را دارد. در حالیکه این عدد برای فیسبوک 9 درصد و برای توییتر تنها 7 درصد است.

image

اگر کنجکاوید میانگین سن افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی را بدانید پاسخ 16 سال است، نوجوانانی از خاواده‌هایی با درآمد متوسط (55000 دلار) تا درآمد‌های بالا (101000 دلار). میانگین درآمد خانوارها 66000 دلار بوده، مقداری بیشتر از میانگین درآمد در آمریکا.

این نظرسنجی از جهات بسیاری اهمیت دارد، نوجوانان بازار بزرگی دارند(با در نظر گرفتن رشد نوجوانان و تشکیل گروه جوانان و میان‌سالان آینده اهمیت بیشتر هم می‌شود) و می‌توانند بخش عظیمی از سود هر شرکت را تشکیل دهند. حرکت از فیسبوک و توییتر به سمت شبکه‌های تصویر محور مثل Snapchat یا اینستاگرام هم می‌تواند تاثیرات بسیاری بر بازار و شیوه ارتباط افراد داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید نوجوانان ایرانی چه برندی را می‌پسندند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ارش

۱۳۹۶/۷/۲۷
سالی شیش هزار دلار میشه بیستودو میلی هشتصد هزار تومن اونوقت شما جز خانواده مرفع حساب میشیداینجا ماهی دومیلیون حقوقت باشه سالی میشه بیست چهار میلیون با این حقوق از متوسط ب پایین حساب میشن اونوقت شما مرفع با بیست و دومیلیون در سال. عجیبه

j

۱۳۹۶/۷/۲۵
منم از اسنپ چت استفاده میکنم گوشیم آیفون ۷پلاس ولی ایرانی ها فقط به اینستاگرام و تلگرام بیشتر اهمیت میدن ... بعضی هاشون اسنپ چت دارن به خاطر فیلتر چهره هستن سیو میکنن برای استوری اینستا یا واسه سرگرمی ?

Kitcha

۱۳۹۶/۷/۲۵
و پراید(ارابه ی مرگ)محبوب ترین محصول در کشور و با میانگین حقوق 1.5میلیون تومان(375دلار)

فرهاد

۱۳۹۶/۷/۲۵
مشخصا تلگرام و فیس بوک کحبوبیت بیشتری تو ایرانیا داره. تلگرام شده ساعت ورود خروج و عامل بدبختی و اینستاگرامم شده نشونده دهنده خوشی های کاذب...

Amir

۱۳۹۶/۷/۲۴
Samsung