خانهاخبار
حضور ایرانسل با آخرین خدمات و محصولات در ایران تله‌کام 2017

حضور ایرانسل با آخرین خدمات و محصولات در ایران تله‌کام 2017

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۷)، به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، از ۲۴ تا ۲۷ مهر‌ماه ۹۶، با حضور پر رنگ ایرانسل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۲۳

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات و خدمات خود را با شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش خواهد گذاشت.

در ایران تله‌کام ۲۰۱۷، ایرانسل به‌عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران می‌کوشد محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را در حوزه‌های متوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به معرض نمایش درآورد.

در این نمایشگاه همچنین، محصولات و خدمات متنوع ایرانسل از جمله اپلکیشن تلویزیون تعاملی لنز و سایر اپلیکیشن‌های ایرانسل، حساب چندکاربره و نیز بسته‌های متنوع اینترنت همراه در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل، معرفی خدماتی چون رومینگ و جزیره هوشمند ایرانسل است و حاضران در این سالن با بازدید از «دیوار زمان ارتباطات» با سیر تحول فناوری‌های ارتباطی آشنا می‌شوند.

علاوه بر این، امکان تجربه اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت و همراه و ایستگاه WiFi، معرفی مکالمه صوتی بر بستر نسل چهار (VoLTE) و مکالمه صوتی بر بستر وای‌فای (VoWiFi) نیز در سالن اختصاصی ایرانسل در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله‌کام 2017) در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

مشترکان ایرانسل همچنین این امکان را دارند تا در غرفه ویژه پشتیبانی مشتریان سالن اختصاصی ایرانسل، مشکلات و پرسش‌های احتمالی خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند. همچنین، بازدیدکنندگان از نمایشگاه، امکان حضور در کارگاه‌های آموزشی با موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اختصاصی ایرانسل را خواهند داشت.

در سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله‌کام 2017 و غرفه‌های فضای باز، خرید مودم‌ها و سیمکارت‌های ایرانسلی نیز با شرایط ویژه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه امکان‌پذیر است.

همچنین با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز در قالب یک غرفه ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روش‌های پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می‌پردازد. به علاوه، راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)