خانهاخبار
کانسپتی از iPhone SE X با نمایشگر بدون لبه

کانسپتی از iPhone SE X با نمایشگر بدون لبه

اپل امسال در آیفون 10 یک طراحی خاص و جدید را به کاربران معرفی کرد؛ طراخی که ممکن است سال آینده در گوشی‌های بیشتری استفاده شود از جمله آیفون 4.5 اینچی این شرکت. در ادامه مطلب می‌توانید کانسپت iPhone SE را با نمایشگر بدون لبه مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۷/۲۳
image

با توجه به تغییر بزرگ طراحی آیفون‌ 10 و مورد استقبال قرار گرفتن آن از سوی کاربران، بعید نیست سال آینده شاهد باشیم مدل‌های بیشتری از آیفون‌های اپل طراحی مشابه آیفون 10 داشته باشند و از نمایشگری با لبه باریک استفاده کنند.

یکی از کاربران سایت Reddit، با در نظر گرفتن این احتمال، کانسپتی از iPhone SE را با نمایشگر بدون لبه ساخته است که ممکن است سال آینده به واقعیت بپیوندد.

در این تصویر دستگاهی هم اندازه با iPhone SE را مشاهده می‌کنید که المان‌‎هایی کاملا آشنا دارد اما در قست جلو همه چیز تغییر کرده است. در این کانسپ دکمه هوم آیفون دیده نمی‏شود و نمایشگری با لبه‌های باریک سراسر پنل جلو را به تصاحب خود در آورده است.

این کاربر نام‌هایی مثل iPhone SE X یا iPhone SE 2 را برای این گوشی فرضی انتخاب کرده است؛ گوشی که ممکن است هیچگاه وارد بازار نشود اما آنقدر هیجان انگیز است که احتمالا در ماه‌های آینده کانسپ‌هایی بیشتری در مورد آن ساخته خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

david

۱۳۹۶/۸/۴
عالیه... بی صبرانه منتظر هستم تا این کانسپت به واقعیت بپیوندد

Amin Eydizadeh

۱۳۹۶/۸/۲
بى نظيره اگه بياد بدون شك شكست نميخوره و ميره جز پر فروشترين هاى سال يا يك دهه اخير قرار ميگيره

Fazel Lashgari

۱۳۹۶/۷/۳۰
من se دارم خيلي مشتاق seجديد هستم

ADM

۱۳۹۶/۷/۲۳
خداکنه این مدل بیاد تا آیفون 10 به قیمت آیفون 8 برسه و آیفون 7 ارزون بشه و آیفون 6s هم به قیمت آیفون 6 برسه و روی قیمت آیفون 5s تاثیر بزاره تا آیفون 5 هم ارزون تر بشه تا من بتونم یدونه آیفون 4s بخرم

zhakopaeez

۱۳۹۶/۷/۲۳
به نظر من اگر این گوشی اوایل سال آینده میلادی معرفی وساخته بشه خیلی پرفروش خواهد شد.آیفون SE خیلی جذابه.