خانهاخبار
عرضه گوشی اندرویدی گیمینگ Razer با هشت گیگابایت رم

عرضه گوشی اندرویدی گیمینگ Razer با هشت گیگابایت رم

گوشی اندرویدی گیمینگ شرکت Razer، به تازگی در آزمون GFXBench رویت شده است و مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که این مدل با سخت‌افزار قدرت‌مندی همراه خواهد بود که در پرچمداران اندرویدی امسال دیده‌ایم.
۱۳۹۶/۷/۲۲

به‌نظر می‌رسد که شرکت Razer در حال آماده‌سازی یک فبلت اندرویدی است که به‌تازگی در آزمون GFXBench فاش شده و اطلاعات به‎دست آمده، به مشخصات‌فنی این مدل اشاره می‌کند. با توجه به مشخصات فاش شده از گوشی پرچمدار جدید Razer که با نام Razer Phone در آزمون GFXBench رویت شده است، به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود و با هشت گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. در حال‌حاضر، بیشتر گوشی‌های پرچمدار به شش گیگابایت حافظه رم مجهز شده‎اند.

گوشی اندرویدی گیمینگ Razer با 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است اما هنوز نمی‌دانیم که آیا امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD وجود دارد یا کاربران به حافظه داخلی محدود خواهند شد.

image

اطلاعات به‏‌دست آمده از آزمون GFXBench برای گوشی پرچمدار Razer Phone، نشان می‌دهد که این مدل به پنل 5.7 اینچی با رزولوشن Quad HD (1440 در 2560 پیکسل) مجهز خواهد بود. به همین جهت، انتظار داریم که گوشی اندرویدی گیمینگ Razer با نمایشگری با نسبت ابعاد 16 به 9 ارائه شود که از گوشی‌های پرچمدار امسال مانند گلکسی S8 و ال‌جی V30 با صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 18:9 عریض‌تر خواهد بود.

در پشت گوشی Razer Phone از یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده شده است که می‌تواند با رزولوشن 4K به فیلم‌برداری بپردازد؛ از فوکوس خودکار بهره می‌گیرد و در صورت لمس بخشی از نمایشگر، دوربین روی سوژه فوکوس خودکار خواهد کرد. HDR و فوکوس خودکار تشخیص فاز از دیگر قابلیت‌های دوربین اصلی گوشی رده‌بالای Razer Phone به شمار می‌رود. با اینکه در لیست اشاره‌ای نشده است، انتظار داریم پرچمدار جدید شرکت Razer با فلاش LED همراه شده باشد که تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور را با استفاده از دوربین اصلی امکان‌پذیر خواهد کرد.

گوشی پرچمدار جدید شرکت Razer به یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی مجهز شده است و مدل فاش شده در آزمون GFXBench از سیستم‏‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‏کند. البته در توضیحات آمده است که رابط‌کاربری احتمالاْ شخصی‌سازی خواهد شد.

با توجه به مشخصات فاش شده، گوشی Razer Phone احتمالاً بیشتر روی تجربه کاربری برای انجام بازی‌های اندرویدی متمرکز خواهد بود و فاقد طراحی کشیده یا دوربین دوگانه است که در گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت بازار، به عنوان یک استاندارد به شمار می‌‏رود.

image

شرکت Razer به صورت رسمی تأیید کرده است که در تاریخ 1 نوامبر، محصول جدیدی را معرفی می‌کند که گوشی مرموز جدید این شرکت است. انتظار می‌رود شرکت سازنده پس از معرفی گوشی پرچمدار جدید خود در ماه نوامبر، آن‌را در نزدیک به تعطیلات سال نوی میلادی عرضه نماید که برای شرکت‏‌ها سودآور است.

گمان می‌رود گوشی پرچمدار شرکت Razer توسط استارتاپ Nextbit طراحی شده باشد که گوشی Robin را تولید کرده است؛ این استارتاپ در ژانویه امسال توسط Razer خریداری شد. با توجه به روندی که از شرکت Razer سراغ داریم، گوشی Razer Phone احتمالاً در ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید و محصول گران‌قیمتی است. هنوز جزئیات بیشتری از گوشی Razer Phone وجود ندارد و ممکن است این مدل در هنگام معرفی، مشخصات دیگری داشته باشد؛ به همین جهت به شایعات، با دیده شک و تردید نگاه کنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۳
درود آقا وحید، تا حدودی بسیار زیاد براکس گفتید، هرگز نمیگم بهترین به این علت که در هر موردی بهترین و کاملترین وجود نداره و تاابد مزایا و معایب ها خواهیم دید، اما تاکنون اون اپل هست که نشان داده با سرعت و عملکرد بالا با 3 گیگابایت RAM در حد و بیشتر از یک رقیب اندرویدی با RAM حداعقل 6 گیگابایتی عمل کرده و میکنه تا اکنون، البته اندرویدی ها هم عالی و خیلی رضایت بخش عمل میکنن، در آخر در آینده نزدیک و شاید دور جایگاه ها و عملکرد ها در عمل تغییر کنه برای همیشه و شاید هم موقتی
??
Amen

Pouya

۱۳۹۶/۷/۲۳
دو گیگ کافیع؟?

وحید

۱۳۹۶/۷/۲۲
به چه دردی میخوره هشت گیگ رم!! نه که بازی ها اندروید به بیشتر از دو گیگ رم احتیاج دارن؟حالا خیلی بازی هم ساخته میشه برای اندروید که هشت گیگ رم بذارن براش .نهایت چهار گیگ کافیه

Gg

۱۳۹۶/۷/۲۲
عااالی

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۲
خیلی خوب، اما اینچنین قدرتمندهایی با RAM8 گیگابایتی آمده و تلفن همراه خیلی زیاد هیجان برانگیز و جدیدی نیست اما بسیار بسیار خوب و کارآمد باید باشه
???