خانهاخبار
رندر تازه منتشر شده از OnePlus 5T با حاشیه‎های باریک؛ وان پلاس رقیب می‌طلبد!

رندر تازه منتشر شده از OnePlus 5T با حاشیه‎های باریک؛ وان پلاس رقیب می‌طلبد!

به‌تازگی، رندر جدید از گوشی پرچمدار OnePlus 5T منتشر شده است که این مدل رده‌بالا را با حاشیه‌های باریک به نمایش می‌گذارد. در حاشیه پایین نمایشگر، خبری از دکمه‌های لمسی و دکمه Home نیست.
۱۳۹۶/۷/۲۱

به‌تازگی، رندر جدیدی از گوشی پرچمدار OnePlus 5T منتشر شده است که طراحی احتمالی پرچمدار جدید وان‌پلاس را با حاشیه‌های باریک به نمایش می‎گذارد. از آنجایی‌که منبع انتشار این رندر به صورت رسمی تأیید نشده است، نمی‌توان گفت که تصویر تازه فاش شده از OnePlus 5T تا چه اندازه صحت دارد.

با این‌حال در صورتی‌که صحت این رندر به صورت رسمی تأیید شود و تصویر فاش شده مربوط به OnePlus 5T باشد، به‌نظر می‌رسد که نسخه ارتقا یافته گوشی OnePlus 5 به پیروی از سازندگان دیگر با حاشیه‎های باریک همراه شده است و همچنین احتمالاً از یک نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 استفاده می‌کند.

image

البته این اولین‌بار نیست که گوشی OnePlus 5T با حاشیه‌های باریک به نمایش گذاشته می‌‏شود. مدتی پیش، رندر دیگری از گوشی OnePlus 5T منتشر شد که این مدل را با با طراحی بدون لبه فاش کرده بود.

همان‌طور که در تصویر منتشر شده قابل شاهده است، شرکت وان‌پلاس دکمه‌ی فیزیکی Home را از حاشیه پایین نمایشگر حذف خواهد کرد و احتمالاً سنسور اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل می‎شود. دکمه پاور، تنظیم صدا و همچنین اسلایدر غیرفعال کردن صدا، در اطراف نمایشگر گوشی تازه فاش شده از شرکت وان‌پلاس جلب‌‏توجه می‌کند.

با وجود اینکه ادعا می‌شود رندرهای به‌دست آمده مربوط به گوشی OnePlus 5T است و حتی توقف فروش و اتمام موجودی گوشی OnePlus 5 در برخی از بازارها به این شایعات دامن زده است، گفته می‌شود که شرکت وان‌پلاس دیگر تصمیمی برای عرضه نسخه ارتقا یافته گوشی‌های پرچمدار خود ندارد و محصول بعدی این شرکت، پرچمدار جدید وان‌پلاس یعنی OnePlus 6 خواهد بود. با اینکه گوشی پرچمدار OnePlus 4 معرفی نشد و شرکت وان‌پلاس، OnePlus 5 را برای نام‌گذاری پرچمدار جدیدش ترجیح داد؛ احتمالاً امسال دیگر شاهد تکرار این رویه نخواهیم بود.

image

تصویر فاش شده از مدل نقره‌ای رنگ OnePlus 5T

در صورتی‌که این شایعات صحت داشته باشد، پرچمدار جدید شرکت وان‎پلاس با طراحی بدون لبه و نزدیک به پرچمداران 2017 شرکت سامسونگ، ال‌جی و اپل، در اوایل سال 2018 راهی بازار خواهد شد. این موضوع بدین معنی است که OnePlus 6 زودتر از موعد انتظار در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت وان‏ ‌پلاس از گوشی پرچمدار OnePlus 5 در ماه ژوئن سال 2017 به صورت رسمی رونمایی کرد و در صورتی‏که شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، شرکت سازنده نسل بعدی گوشی پرچمدار خود را با فاصله زمانی کم‌تر از یک سال عرضه خواهد کرد. از آنجایی‌که این شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوشی پرچمدار بعدی وان‌پلاس به صورت رسمی تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۷/۲۲
آره حتما بگیرش بذار جاسوسیت رو بکنه

saeed666

۱۳۹۶/۷/۲۱
حالا به راحتی میتونن از همه جاسوسی کنن. با گذاشتن تکنولوژی مانند حسگر تشخیص چهره تو همه گوشی ها به راحتی میتونن جاسوسی کنن. و شرکت های کره ای و بخصوص شرکت های چینی که برا سود و برا آمریکا هر کاری میکنن.

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۱
وان پلاس در راه باهرنامی که باشه با توجه به عالی بودن وان پلاس 5 و بهتر بودن محصول جدید باید عالی باشه و این رندر وان پلاس در راه بسیار زیبا هست و بسیار شبیه گلکسی S8 سامسونگ هست
???