خانهاخبار
میان‌رده Honor 6C Pro معرفی شد: سه گیگابایت رم و نمایشگر HD

میان‌رده Honor 6C Pro معرفی شد: سه گیگابایت رم و نمایشگر HD

گوشی Honor 6C Pro به‌تازگی، به صورت رسمی معرفی شده است که از نمایشگر HD و سه گیگابایت رم استفاده می‌کند. این مدل به حسگر اثرانگشت مجهز شده است و از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.
۱۳۹۶/۷/۲۱

پس از رونمایی از گوشی Honor 7X توسط ساب‌برند آنر هواوی، مدل ارزان‌قیمت‌تر Honor 6C Pro در اروپا معرفی شده است؛ این مدل که احتمالاً قیمتی در حدود 179 یورو خواهد داشت، در تعدادی از بازارهای اروپایی در دسترس قرار می‎گیرد.

در رابطه با گوشی Honor 6C Pro می‌توان گفت که جنس بدنه از فلز خواهد بود و در پشت گوشی، سنسور اثرانگشت جای گرفته است. Honor 6C Pro از آخرین تغییرات صورت گرفته در گوشی‌های هوشمند یعنی استفاده از دوربین دوگانه، بی‌بهره است و تنها با یک سنسور عرضه می‌شود. در جلوی گوشی خبری از کلیدهای فیزیکی نیست و تنها لوگوی ساب‌برند آنر در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش جلب‎توجه می‌کند. کلید پاور به همراه دکمه‌ی تنظیم حجم صدا، در لبه‌ی سمت راست نمایشگر اصلی قرار دارد.

image

هوآوی برای Honor 6C Pro از تراشه‌های میان‌رده Kirin استفاده نکرده است و این مدل، با چیپ‎ست MT6750 مدیاتک با هشت هسته پردازشی 64 بیتی Cortex A53 با فرکانس پایه 1.0 گیگاهرتز عرضه می‎شود. سه گیگابایت حافظه رم نیز برای گوشی Honor 6C Pro در نظر گرفته شده است که البته امکان افزایش آن وجود دارد.

Honor 6C Pro به نمایشگر 5.2 اینچی با پنل IPS LCD مجهز شده است و رزولوشن صفحه‌نمایش آن، HD (720 در 1280 پیکسل) خواهد بود. به لطف استفاده از یک لایه شیشه‌‌ای 2.5 بعدی خمیده، انحنای خفیفی لبه‌های صفحه‌نمایش را در بر گرفته است. یک باتری با ظرفیت 3050 میلی‎آمپر ساعت که البته امکان دسترسی به آن وجود ندارد، برای گوشی Honor 6C Pro درنظر گرفته شده که مسئول تأمین انرژی برای نمایشگر HD و تراشه هشت هسته‌‏ای MT6750 مدیاتک است.

image

میان‌رده جدید آنر هوآوی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده می‏کند و فلاش LED تکی که برای آن در نظر گرفته شده است، تصویربرداری با دوربین اصلی را در محیط‌های کم‌نور امکان‏‌پذیر خواهد کرد. اگر علاقه‌مند به عکاسی سلفی هستید و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی گوشی آنر 6 سی نظر شما را به خود جلب نکرده است، احتمالاً آنر 6 سی پرو در برآورده کردن خواسته‌های شما موفق خواهد شد؛ این مدل از یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی استفاده می ‎کند.

سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 روی گوشی آنر 6 سی پرو نصب شده است و مانند سایر محصولات شرکت هوآوی، خبری از تجربه‌ی نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید نخواهد بود زیرا محیط سیستم‌عامل با رابط‌کاربری شرکت سانده یعنی EMUI شخصی‌سازی شده است.

image

ساب‌برند آنر، گوشی جدید Honor 6C Pro را در رنگ‎‌های طلایی، مشکی و آبی عرضه خواهد کرد؛ حاشیه‌های اطراف نمایشگر در دو رنگ مشکی و آبی، به رنگ بدنه خواهد بود اما در نسخه طلایی رنگ، حاشیه‌های سفید رنگ اطراف نمایشگر را فرا گرفته است. گوشی Honor 6C Pro از دو سیم‌کارت بهره خواهد گرفت و اسلات سیم‌کارت، هیبریدی است و می‌توانید از آن برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر استفاده کنید.

 آنچه که در بالا بیان شد، تمامی اطلاعاتی بود که از گوشی Honor 6C Pro به‎دست آمده است اما انتظار داریم ساب‎برند آنر در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری را پیرامون گوشی Honor 6C Pro ارائه دهد. Honor 6C Pro در ابتدا به احتمال زیاد در فرانسه عرضه خواهد شد و سپس ساب‌برند آنر، این مدل را به کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)