خانهاخبار
رندر رسمی گوشی میت 10 پرو؛ عرضه پرچمدار جدید هوآوی با طراحی چشم‌نواز

رندر رسمی گوشی میت 10 پرو؛ عرضه پرچمدار جدید هوآوی با طراحی چشم‌نواز

به‌تازگی، رندر رسمی فبلت میت 10 پرو هوآوی منتشر شده است که این مدل پرچمدار را با بهترین کیفیت به نمایش می‌گذارد. میت 10 پرو با دوربین دوگانه، بدنه‌ای از جنس شیشه و حاشیه‌های باریک معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۲۰

دیروز، تعدادی رندر از فبلت پرچمدار میت 10 پرو هوآوی منتشر شد که این مدل را در دو رنگ مشکی و آبی به نمایش گذاشته بود. رندر رسمی این فبلت که همراه با میت 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ به‏‌تازگی، منتشر شده است که طراحی جذاب آن‌را به نمایش می‎گذارد.

تصویر جدیدی که از فبلت میت 10 پرو هوآوی ارائه شده، توسط ایوان بلس در توئیتر به نمایش گذاشته شده است. این تصویر، نمایشگر 5.99 اینچی میت 10 پرو را به نمایش می‌گذارد؛ برخلاف انتظارات، میت 10 پرو به پنل نمایشگر LCD مجهز خواهد بود.

image

نمایشگر به‌کار گرفته شده در فبلت میت 10 پرو هوآوی، نسبت ابعاد 2 به 1 دارد و رزولوشن نمایشگر Quad HD این گوشی با توجه به نسبت ابعاد 18:9 صفحه‌نمایش، 1440 در 2880 پیکسل است. برخلاف میت 10 پرو، نسخه استاندارد میت 10 با نمایشگر Full HD و نسبت تصویر 16 به 9 عرضه می‏شود. هیچ دکمه‌ی فیزیکی در جلوی گوشی جلب‎توجه نمی‏‌کند. حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی و در زیر دوربین اصلی به کار گرفته شده است. باید اشاره کرد که جنس پنل پشتی گوشی از شیشه خواهد بود.

براساس اطلاعات ارائه شده، میت 10 پرو به دوربین دوگانه با لنزهای شرکت Leica مجهز خواهد بود. همچنین فلاش LED دوتایی نیز برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده و سیستم فوکوس خودکار لیزری در پشت گوشی قابل مشاهده است.

تراشه Kirin 970 به فبلت میت 10 و میت 10 پرو قدرت خواهد داد؛ این چیپ‎ست به لطف بهره‌گیری از NPU، می‌تواند محتوای مربوط به هوش مصنوعی (AI) را پردازش نماید. در همین رابطه، مدتی پیش یک لوگو توسط هوآوی به ثبت رسید که گمان می‌رود مربوط به دستیار دیجیتالی میت 10 باشد.

گوشی میت 10 پرو با شش گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد؛ این مدل در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت و البته امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی وجود دارد.

همان‌طور که گفته شد، میت 10 پرو از دوربین دوگانه استفاده می‎کند؛ در این دوربین، از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی (با دریچه دیافراگم F1.6) و 20 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اصلی، همچنین با لرزش‌گیر اپتیکال همراه خواهد شد و سنسور 8 مگاپیکسلی در لبه‌ی بالای نمایشگر برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری کاربرد خواهد داشت.

شرکت هوآوی مدتی پیش با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرد که یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت در فبلت میت 10 پرو و میت 10 به کار گرفته شده است. سری گوشی‌های پرچمدار میت 10 شامل چهار مدل میت 10، میت 10 لایت، میت 10 پرو و میت 10 پورش ادیشن خواهد بود. باید توجه داشت که میت 10 لایت محصول کاملاً جدیدی نیست و براساس شایعات، این مدل همان گوشی Huawei Maimang 6 خواهد بود که مدتی پیش به صورت رسمی از آن رونمایی شد.

هوآوی انتظار دارد محبوبیت سری میت به این شرکت کمک کند تا جایگاه دوم خود را در میان پرفروش‌ترین سازندگان بازار حفظ کند. در صورتی‌که میت 10 و میت 10 پرو نتواند خریداران را نسبت به انتخاب آن‌ها مجاب نمایند، ممکن است اپل با عرضه آیفون 10 به بازار در ماه نوامبر و فروش گوشی‌های پرچمدار آیفون 8 و آیفون 8 جایگاه دوم را از هوآوی بازپس بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۰
خیلی زیبا و پیشرفته خواهد بود میت10 و اشکالی نداره اگه از نمایشگر LCD استفاده کنه اما هر چه باشه این نمایشگر از لحاظ فنی و واقعی کیفیت و بهینگی AMOLED را نداره که اعلام شده بود هوآوی در میت10 استفاده میکنه و اپل هم به تازگی از صفحه نمایش باکیفیت OLED ساخت سامسونگ استفاده کرده و ال جی هم به سمت استفاده از POLED رفته و مدت ها هست دیگر شرکت ها از AMOLED استفاده میکنن و سالهاست سامسونگ با sAMOLED اختصاصیش صفحه نمایش رتبه اول و بهینه و باکیفیت ترین را ارائه کرده
??