خانهاخبار
قیمت نهایی و تصاویر Mate 10 Lite هوآوی فاش شد

قیمت نهایی و تصاویر Mate 10 Lite هوآوی فاش شد

سری Mate 10 هوآوی قرار است هفته آینده رسما معرفی شود. تصاویر رندر شده و قیمت نهایی عرضه نسخه Mate 10 Lite از این سری روز گذشته فاش شد. این گوشی قرار است ارزان‌قیمت‌ترین نسخه این سری باشد.
۱۳۹۶/۷/۲۰

روز گذشته مشخصات یکی از گوشی‌های تازه هوآوی به نام Mate 10 Lite در فروشگاه آنلاین هلندی Belsimpel منتشر شد. امروز هم قیمت عرضه و تصاویر رندر شده متعددی منسوب به این گوشی در فضای وب لو رفت. ظاهرا این گوشی اندرویدی تازه قرار است به قیمت حدودا 413 دلار در کشور هلند به فروش برسد. البته این قیمت ممکن است با توجه به هزینه‌های جانبی مانند مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای دیگر متفاوت باشد اما واضح است که Mate 10 Lite یک گوشی میان رده سطح بالاست و احتمالا در همین بخش از بازار موبایل با سایر گوشی‌های موبایل به رقابت می‌پردازد.

در این تصاویر رندر شده تازه شاهد هستیم که Mate 10 Lite یک گوشی بدون حاشیه با صفحه نمایش 5.9 اینچی LCD با وضوح تصویر فول اچ‌دی 2160 در 1080 و نسبت نمایش 18:9 (2:1) است. این گوشی از پردازنده HiSilicon Kirin 659 با CPU 8 هسته‌ای و قدرت فرکانس حداکثر 2.3 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که با کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت ارتقا می‌یابد. همچنین به نظر می‌رسد جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی حذف نشده و پورت شارژش هم از نوع microUSB در نظر گرفته شده است. Mate 10 Lite از بلوتوث نسخه 4.2، پرداخت موبایلی NFC و A-GPS پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده هم 3340 میلی‌آمپر است. در فهرست فروشگاه مذکور همچنین اشاره شده که سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 و رابط کاربری اختصاصی EMUI 6 به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب شده‌اند. Mate 10 Lite قرار است به دوربین اصلی با لنز دوگانه 16 و 2 مگا پیکسلی مجهز شود و فلش دوگانه LED هم آن را همراهی کند. همچنین دو حسگر سلفی 8 و 2 مگا پیکسلی هم در حاشیه بالای پنل نمایش آن تعبیه می‌شوند. حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشتی و زیر دوربین اصلی قرار می‌گیرد و طبق معمول شاهد لوگوی برند هوآوی در قسمت پایین این پنل خواهیم بود. گوشی مذکور احتمالا از جنس فلز ساخته می‌شود و تنها در دو رنگ مشکی و طلایی معرفی می‌شود.

نسخه اروپایی گوشی Mate 10 Lite قرار است از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند و نسخه آبی رنگش هم احتمالا با تأخیر معرفی می‌شود. منبع این خبر مدعی شده است که گوشی مذکور احتمالا در اواخر ماه اکتبر عرضه می‌شود. کمپانی هوآوی قرار است Mate 10 Lite را به همراه نسخه‌های دیگری سری Mate 10 دوشنبه هفته آینده 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)